fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כפיים למאסטרו של נצרת עילית

23 שנים ניהל סמיון קיסר את הקונסרבטוריון של נצרת עילית והיה שם נרדף לטיפוח תחום המוסיקה על כל גווניה וגלאיה. סמיון החזיק בידיו לא רק את הוראת הנגינה אלא גם ניצוח, ניהול, יצירה וליווי צמוד של הנגנים.

סמיון עלה לארץ בתחילת שנות ה -90 מברית המועצות וויתר על משרת ניהול בית ספר מוביל בתחום המוסיקה. מיד עם הגעתו לנצרת עילית נרתם לטפח כישרונות צעירים ונמנה עם מקימי הקונסרבטוריון העירוני.

המאסטרו. סימיון קיסר (צילום ישראל פרץ)
המאסטרו. סימיון קיסר (צילום ישראל פרץ)

סמיון משמש כמנהל הקונסרבטוריון הפועל באמצעות רשת המרכזים הקהילתיים בעיר ובחסות העירייה, בו לומדים כיום למעלה מ – 200 תלמידים. בתקופת כהונתו זכה המוסד להישגים רבים וברשימת בוגריו אמנים בעלי שם בארץ ובחו"ל. פרט ללימודי מוסיקה, סמיון טיפח כל השנים הרכבים מוסיקאליים מגוונים שפועלים בבית הספר וכוללים ומנצח על הרכבים הכוללים: שתי תזמורות ג'אז, אנסמבל גיטרות, אוניסון כנרים, הרכב מתופפים ותזמורת כלי נשיפה .

ההרכבים המוסיקליים זוכים להישגים לא רק בנצרת עילית אלא גם בארץ ואף בחו"ל. "סמיון מנהל את המוסד המוסיקאלי ביד רמה במשך 23 שנים ומכיר כל תלמיד באופן אישי", מספרים חבריו "הוא סייע לתלמידים נזקקים שאין ביכולתם לממן שיעורי נגינה ועודד אותם להאמין ולטפח את כישרונם" . מנהלת תחום התרבות ברשת המרכזים הקהילתיים, עדי הס: "ההודעה על פרישתו של סמיון נתקבלה ברגשות מעורבים. מצד אחד אנו מבינים את רצונו לפרוש לאחר שנים כה רבות של עשייה אינסופית ומצד שני, נוכחותו, כישרונו ואישיותו היוצאת דופן והמיוחדת במינה, תהיה מאוד חסרה לנו. אין לי ספק כי מחליפו יכנס לנעלים ענקיות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות