fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

88% אחוזים מהתושבים מרוצים מתפקודו של רונן פלוט

סקר דעת קהל בקרב תושבי נצרת עילית בוצע בחודש ספטמבר על ידי "מאגר מוחות" - מכון מחקר ויעוץ בינתחומי. "זהו ציון יוצא דופן לתפקוד ראש עיר מכהן, הן בהשוואה ארצית לרוחב רשויות אחרות, והן בהשוואה היסטורית לאורך הזמן", סכמו עורכי הסקר פרופ' יצחק כ"ץ, פרופ' ברוך מבורך וד"ר אמיר הורקין
רונן פלוט
רונן פלוט (צילום: דוברות כנסת ישראל)

סקר שביעות רצון בקרב תושבי נצרת עילית  בוצע בחודש ספטמבר על ידי "מאגר מוחות" – מכון מחקר ויעוץ בינתחומי. "זהו ציון יוצא דופן לתפקוד ראש עיר מכהן, הן בהשוואה ארצית לרוחב רשויות אחרות, והן בהשוואה היסטורית לאורך הזמן", אומרים עורכי הסקר פרופ' יצחק כ"ץ, פרופ' ברוך מבורך וד"ר אמיר הורקין.

רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

הסקר בוצע בקרב מדגם מייצג של 533   משיבים, טעות הדגימה המשוערת היא 4.5%. מטרת הסקר הייתה לבדוק את שביעות רצון התושבים משירותי העירייה ותפקודיה בתחומי הפעילות השונים הנוגעים לתושב ובתוך כך נשאלו שאלות מפורטות על רמת שביעות הרצון משירותי המחלקות השונות בעירייה. התושבים נשאלו מהם הנושאים החשובים בעיניהם לטיפול העירייה ומה מבחינתם עומד בראש סדר העדיפויות.

הממצאים מצביעים באופן חד משמעי על שביעות רצון גבוהה באופן יוצא דופן ביחס לראשי ערים מכהנים. 88% מהתושבים השיבו כי הם מרוצים או מרוצים מאוד מתפקודו של רונן פלוט "הציון משקף שביעות רצון גבוהה מאוד מתפקודו של ראש העירייה", כתבו עורכי הסקר בדברי הסיכום וציינו כי הנתון הינו יוצא דופן הן בהשוואה ארצית ביחס לראשי רשויות אחרות והן בהשוואה היסטורית לאורך הזמן.

בסקר נשאלו התושבים על רמת שביעות רצונם מתפקוד העירייה בתחומים שונים כגון : פינוי אשפה, גינון, ניקיון , פעילויות ספורט, מתקני משחקים, טיפול במטרדים סביבתיים, איסוף גזם ומוקד עירוני. בכל אחד מן הפרמטרים הללו העירייה קיבלה ציונים גבוהים מהממוצע הארצי. התושבים נשאלו מה מבחינתם הנושאים החשובים ביותר אותם העירייה צריכה לקדם ודרגו בראש הטבלה את התחומים ניקיון, חינוך, תעסוקה ורווחה .

הממצאים מצביעים כי 37 אחוזים מכלל המדגם היו בקשר בשנה האחרונה עם אחת ממחלקות העירייה. בקרב אלו נמצאו ציוני שביעות רצון גבוהים מהשירותים שקיבלו, ממהירות הטיפול בפנייתם וממקצועיות הטיפול   בפנייה. בסוגיית תחושת הביטחון האישי נמצא כי רוב התושבים מרגישים עלייה דרמטית בביטחון ומרוצים מאוד מפעילות העירייה ומהשקעתה בתחום הביטחון האישי.

ראש העיר רונן פלוט מסר בתגובה כי ממצאי הסקר נותחו על ידי הצוות המקצועי בעירייה על מנת לשפר ולייעל את השירות הניתן לתושבים בכל הפרמטרים שנבדקו. "זה נכון שיש שיפור ניכר בפרק זמן של שנה, אבל לפנינו עוד דרך ארוכה והרבה עבודה לעשות. כל אחד בתחומו יודע איפה צריך להשתפר ולשפר על מנת שתושבי העיר יקבלו את השירות הטוב ביותר כפי שמגיע להם".

פלוט ציין כי אין בכוונתו לנוח על זרי הדפנה וכי הוא ממשיך במלוא המרץ בתכנית ההתחדשות העירונית ושיפור השירותים לתושב. "אנחנו לא עוצרים לרגע , השאיפה למצוינות טבועה בדי. אן. אי של נצרת עילית החדשה, אנחנו נביא את העיר למקום הראוי לה , העיר היפה והמובילה בגליל", אמר ראש העיר פלוט בתגובה וביקש להודות לעובדי העירייה על עבודתם המסורה והנאמנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות