fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

64 עובדים פחות

עיריית נצרת עילית פתחה את השבוע עם כוח אדם חסר אחר שעשרות פרשו לגמלאות במסגרת תכנית ההתייעלות
עיריית נצרת עילית
בניין עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)

עיריית נצרת עילית
עיריית נצרת עילית (צילום: יצחק סולומון)
חזון הפיכתה של עיריית נצרת עילית ל"קטנה ויעילה" נכנס השבוע לתוקף. 64 עובדים ותיקים, חלקי בעלי 30 ו- 40 שנות ותק בעירייה, סיימו את עבודתם באופן רשמי והיעדרותם בלטה השבוע במשרדיהם השוממים.
ברשימת העובדים גם מנהלים ותיקים, בהם מנהלת אגף הרווחה ליאורה לורי ומנהל מחלקת האירועים אריה אקרמן. פרישתם של העובדים התאפשרה לאחר שמשרדי הפנים והאוצר אישרו להם תנאי פרישה מיוחדים לבקשתו של ראש העיר רונן פלוט. "המטרה שסימנו לעצמינו הייתה כמה שפחות לפטר עובדים וכמה שיותר להביא לצמצום כוח אדם בהסכמה ובכבוד . אני שמח שהצלחנו במשימה", אמר פלוט.
יצוין כי הרשימה שהוגשה למשרד הפנים כללת 69 עובדים, אולם חמישה לא אושרו.
לנוכח הצמצום הדרמטי במצבת כוח אדם גיבשה מנכ"לית העירייה חוה בכר, יחד עם ראש מנהל עירוני לאה ספיר, תכנית למילוי החוסרים והעברת סמכויות בין העובדים על מנת שהשירות לתושב לא ייפגע. ראש העיר פלוט אמר בישיבת המטה השבועית כי עכשיו, לאחר שתכנית ההתייעלות צלחה את השלב הראשון, מגיע שלב הטיפול גם בנושאים הקשורים לרווחת העובדים ושיפור תנאי העבודה בעירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות