fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

32 שנה לאחר שנולד באמבולנס של מד"א, נולד לחן סבאג בן

במוקד מד"א התקבלה קריאה על לידה בשלבים מתקדמים סמוך לעפולה וניידת טיפול נמרץ נשלחה. בתום לידה מהירה הסתבר לנוכחים שמדובר בצירוף מקרים נדיר: האב הטרי חן סבאג, נולד גם הוא לפני 32 שנה באמבולנס של מד"א
בסיום הדרמה הם חייכו (צילום מד"א)
בסיום הדרמה הם חייכו (צילום מד"א)

אומרים שהברק לא מכה פעמיים, אולם אתמול התרחש במד"א אירוע נדיר לא פחות כאשר האמבולנס יילד פעמיים. בשעה 19:49, התקבלה במוקד מד"א קריאה על יולדת הנמצאת עם בעלה ברכבם הפרטי בדרכם לבית החולים. המתקשר, חן סבאג, ביקש מהמוקד להעביר הודעה לבית החולים שיתכוננו לבואם, אולם תורן המוקד במוקד מד"א זיהה כי מדובר בשלב מתקדם של הלידה וביקש מחן לעצור בצד ובמקביל יצאה ניידת טיפול נמרץ של מד"א למקום.

צוות הטיפול הנמרץ בראשות הפאראמדיק נתי לאייני יחד עד נהג חובש בכיר יוסי אקריש, משתלמת קורס פאראמדיקים , חובשת בכירה אורית אוחנה ומתנדב נוער עדי רחמים, הגיע במהירות למקום והעביר את הדס לניידת הטיפול הנמרץ שם היא ילדה בן זכר.

בסיום הדרמה הם חייכו (צילום מד"א)
בסיום הדרמה הם חייכו (צילום מד"א)

מיד עם סיום הלידה, הפתיע האב הטרי את הצוות כאשר סיפר להם כי גם הוא עצמו נולד באמבולנס של מד"א בנתיבות לפני כ-32 שנה וכך נסגר מעגל יוצא דופן ונדיר של לידות משפחת סבאג באמבולנסים של מד"א.

פאראמדיק נתי לאייני שגם חגג באותו הערב את יום הולדתו היה נרגש מאוד מצירוף המקרים יוצא הדופן: "הייתה לידה מרגשת מאוד, ואני מאושר שזה קרה ביום ההולדת שלי. חברנו עם הרכב של משפחת סבאג בכביש עוקף עפולה והעברנו את הדס לניידת הטיפול הנמרץ. אורית אוחנה שהייתה איתנו בצוות זיהתה כבר את הראש מבצבץ החוצה עם ההעברה ודיווחנו מיד על תחילת לידה וכעבור דקות אחדות יצא לאוויר העולם בן זכר. לאחר שהלידה הסתיימה, חן סיפר לנו על המעגל שנסגר ועל צירוף המקרים יוצא הדופן".

חן סבאג, האב הטרי: "כשיצאנו מהבית לכיוון בית החולים, לא תיארתי לעצמי שעומד בפנינו ערב כ"כ יוצא דופן. זו הילד השלישי שלנו וללא ספק יהיה לו את הסיפור המעניין ביותר על רגע לידתו. אני רוצה להודות לצוות של מד"א שהגיע למקום במהירות והעניק לנו טיפול מהרמה הגבוהה ביותר, הרגיע אותנו ודאג לכל צרכינו. אין מילים בפי לתאר את ההתרגשות האוחזת בי לנוכח סגירת המעגל, כנראה שיש משהו מיוחד אצלנו שמושך אותנו בנסיבות טובות למד"א".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות