fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שום דבר לא ימנע מאתנו את העלייה"

אומר מאמן קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק, עומרי ביטון, שנמצא על סף עלייה לליגה הארצית לנוער, לשם תחזור הקבוצה לאחר 13 שנים * "רוצה להחזיר הביתה כמה שיותר בני מגדל העמק שרועים בשדות זרים", הוא כבר מתכנן את העונה הבאה
חוגגים עוד ניצחון בדרך לעלייה (צילום אבי רביבו)
חוגגים עוד ניצחון בדרך לעלייה (צילום אבי רביבו)

קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק, עם רגל וחצי בליגה הארצית (השלישית) לנוער, לשם היא חוזרת אחרי 13 שנים. זו הייתה עונה פנטסטית עבור הקבוצה, שהחזירה את הגאווה לאחר שנים רבות.

השבוע גברה הקבוצה 3-1 על איכסאל והיא מציגה מאזן מדהים (18 ניצחונות ותיקו) תחת הדרכתו של המאמן העולה עומרי ביטון, כשנותרו חמישה משחקים לסיום העונה. למגדל העמק בראש הטבלה יש 49 נקודות, לשנייה בטבלה מכבי עירוני יפיע יש 38 ומשחק עודף.

חוגגים עוד ניצחון בדרך לעלייה (צילום אבי רביבו)
חוגגים עוד ניצחון בדרך לעלייה (צילום אבי רביבו)

המאמן עומרי ביטון זוכה להערכה רבה והצליח היכן שאחרים נכשלו. ביטון מסומן כמי שביום מן הימים יאמן את הקבוצה הבוגרת של הפועל מגדל העמק.

מחר יכולה הקבוצה להבטיח רשמית את העלייה לליגה הארצית, כשתארח את מועדון ספורט דבוריה. ״שום דבר כבר לא ימנע מאתנו את העלייה״, משוכנע המאמן עומרי ביטון, ״זה מגיע לשחקנים שלי שפשוט עשו אדירה . זו ליגה מאוד קשה, אתה משחק שבוע אחרי שבוע נגד יריבה וגם נגד המון דברים מסביב . אני מצדיע לבחורים שעמדו במשימה הלא פשוטה הזו. גאה בכולם״.

ביטון כבר מכין את הקרקע לעונה הבאה. "אני רוצה להחזיר כמה שיותר בני מגדל העמק שרועים בשדות זרים. עד היום לא הייתה להם במה מתאימה להוכיח את יכולתם, אני חושב שהליגה הארצית תהיה במה מספיק מכובדת כדי להחזיר אותם הביתה, במיוחד שישחו שם קבוצות כמו גלבוע, טבריה וכנראה גם עפולה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות