fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התלמידה המצטיינת הפכה למפקדת הכיתה

יעל אבירם ממגדל העמק, סיימה את לימודיה בבית הספר אורט רוגוזין חזרה לשם במסגרת שירותה הצבאי כמפקדת כיתת השוחרים.
המפקדת יעל מעניקה דרגות (צילום עצמי)
המפקדת יעל מעניקה דרגות (צילום עצמי)

סגירת המעגל של יעל: לפני כשלוש שנים סיימה יעל אבירם ממגדל העמק את לימודיה בכיתת מופ"ת במגמת ביולוגיה בבית הספר אורט רוגוזין בעיר מגוריה. יעל היא בת של אנשי חינוך מובילים, האבא מנהל בית ספר לשעבר וכיום מפקח ברשת אורט והאם מורה בבית הספר עליזה בגין, עשתה את ההמתנה עד לגיוס היא עשתה כמתרגלת בכיתת אומ"ץ בבית הספר אך אפילו היא לא דמיינה כי גם את השירות הצבאי שלה היא תעשה במסדרונות של בית הספר אותו היא אוהבת כל כך.

המפקדת יעל מעניקה דרגות (צילום עצמי)
המפקדת יעל מעניקה דרגות (צילום עצמי)

לפני שנתיים בדיוק, ב-24.2.15, היא התגייסה לחיל הטכנולוגיה והאחזקה כמדריכה טכנולוגית וקצת לאחר סיום הטירונות שובצה כמתגברת ב"אורט רוגוזין" ולאחר כשנה בתפקיד, בפתיחת שנת הלימודים תשע"ו, קיבלה את תפקיד כמפקדת כיתת השוחרים י'6.

במסגרת כיתת השוחרים של בית הספר לומדים התלמידים מקצוע טכנולוגי (חשמל) ולצד תעודת בגרות מלאה גם מסיימים מסלול של טכנאים והנדסאים.

משך התוכנית הינה 4 שנים במהלכן מלווה הכיתה ע"י קצינים ומפקדים מחיל הטכנולוגיה והאחזקה ולאחר סיום הלימודים הם מתגייסים לחיל ומשובצים לתפקידים איכותיים ומגוונים כאשר מטרת הפרוייקט להקנות לצעירים מקצוע טכנולוגי ולבנות להם עתיד מבטיח.

כחלק משגרת יומם משתתפים השוחרים כל בוקר במסדר נוכחות לאחריו מעבירה המפקדת יעל שיעורי מפקד על נושאים שונים הקשורים לחיל הטכנולוגיה והאחזקה לצד נושאים כמו אקטואליה והעשרה. כמו כן זוכים השוחרים לעזרה נוספת מהמ"כים והמתגברים בבית הספר. לקראת הבגרות בהיסטוריה קיימו התלמידים מרתון בבית יד לבנים, שם מרגישים התלמידים בבית לאחר שבעבר כתבו במסגרת לימודיהם עבודה על בני העיר שנפלו.

לפני כשבוע התקיים טקס השבעה לכיתות י' ואבירם המפקדת העניקה לשוחריה את הדרגות אותן הם מקבלים שהם עולים כיתה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות