fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל נשים: הפועל קרן גלבוע פתחה בסערה את העונה

פתיחת עונה מצוינת לשחקניות הגלבוע, שמוליכות את ראשות הליגה הלאומית צפון עם מאזן מושלם של 5 ניצחונות רצופים
פתיחת עונה שכזו לא זכורה בגלבוע. קבוצת הכדורסל נשים, הפועל קרן גלבוע פתחה את העונה בסערה אדירה, לאחר שגברה במחזור ה-1 על הפועל כפ"ס בתוצאה 45:39 ובמחזור ה-2 גברה על אקדמיית וינגייט החזקה בתוצאה 72:52. תנופת הניצחונות נמשכה גם במחזור ה-3 כאשר הביסה את הפועל כאוכאב בתוצאה 78:21, ולאחר מכן הביסה את נהריה בתוצאה 79:39. במחזור האחרון ששוחק לפני שבוע (22.11) גברה בחוץ על מכבי חיפה בתוצאה 61:52. החל מהשנה משחקת הקבוצה תחת שמה החדש "הפועל קרן גלבוע", וזאת על שמה של קרן זהרוני ז"ל מכפר יחזקאל שנפטרה במהלך השנה האחרונה. קרן הייתה שחקנית הקבוצה שנים רבות ונודעה כאוהדת כדורסל שרופה של קבוצת הגברים, הפועל גלבוע-גליל. הקבוצה משמשת כקבוצת החוד של מחלקת הכדורסל לנשים במועדון גלבוע-מעיינות, שהפכה בשנים האחרונות לאחת ממחלקות כדורסל לנערות ולנשים מהבולטות בארץ. בשורות הקבוצה משחקות שחקניות שרובן מקומיות וגדלו במועדון גלבוע מעיינות, כאשר מלבד הסנטרית ג'ניפר טוצונוב הגיל הממוצע של השחקניות הוא כ- 23 שנים. סגל הקבוצה של יונתן אורן ועוזרו אבידור לוי, מורכב מהשחקניות: תרין הראל, ענבר לב רון, שני פרידמן, נועה שבת כהן, שחף סייג ועלית כהן. את הסגל משלימות, שחקניות הצעירות, שמשחקות במקביל בקבוצת הנערות גלבוע-מעיינות: הגארדית שיראל ברמן, הגארדית/פורוורדית, עדי פירסטנברג, הגארדית/פורוורדית, מאי מלכין, הגארדית נעה שמעוני, הפורוורדית לוטן עוזיאל, הגארדית/פורוורדית יעל טויטו. יונתן אורן מאמן הקבוצה ומנהל מחלקת הנשים במועדון גלבוע-מעיינות, סיפר כי כל השחקניות שהצטרפו לסגל, העתיקו את מגוריהן לגלבוע ומשמשות כמאמנות בקבוצת הילדות והנערות במועדון. ביום שלישי הבא תפגוש הפועל קרן גלבוע את הפועל גליל עליון, בשעה 20:30 באולם הכדורסל בגן נר. אוהדי הכדורסל בעמק ובגלבוע מוזמנים לבוא ולצפות הכניסה חופשית.
הכדורסלניות בפעולה (צילום ברוך אלשק)

פתיחת עונה שכזו לא זכורה בגלבוע. קבוצת הכדורסל נשים, הפועל קרן גלבוע פתחה את העונה בסערה אדירה, לאחר שגברה במחזור ה-1 על הפועל כפ"ס בתוצאה 45:39 ובמחזור ה-2 גברה על אקדמיית וינגייט החזקה בתוצאה 72:52. תנופת הניצחונות נמשכה גם במחזור ה-3 כאשר הביסה את הפועל כאוכאב בתוצאה 78:21, ולאחר מכן הביסה את נהריה בתוצאה 79:39. במחזור האחרון ששוחק לפני שבוע (22.11) גברה בחוץ על מכבי חיפה בתוצאה 61:52.
החל מהשנה משחקת הקבוצה תחת שמה החדש "הפועל קרן גלבוע", וזאת על שמה של קרן זהרוני ז"ל מכפר יחזקאל שנפטרה במהלך השנה האחרונה. קרן הייתה שחקנית הקבוצה שנים רבות ונודעה כאוהדת כדורסל שרופה של קבוצת הגברים, הפועל גלבוע-גליל. הקבוצה משמשת כקבוצת החוד של מחלקת הכדורסל לנשים במועדון גלבוע-מעיינות, שהפכה בשנים האחרונות לאחת ממחלקות כדורסל לנערות ולנשים מהבולטות בארץ.

פתיחת עונה שכזו לא זכורה בגלבוע. קבוצת הכדורסל נשים, הפועל קרן גלבוע פתחה את העונה בסערה אדירה, לאחר שגברה במחזור ה-1 על הפועל כפ"ס בתוצאה 45:39 ובמחזור ה-2 גברה על אקדמיית וינגייט החזקה בתוצאה 72:52. תנופת הניצחונות נמשכה גם במחזור ה-3 כאשר הביסה את הפועל כאוכאב בתוצאה 78:21, ולאחר מכן הביסה את נהריה בתוצאה 79:39. במחזור האחרון ששוחק לפני שבוע (22.11) גברה בחוץ על מכבי חיפה בתוצאה 61:52. החל מהשנה משחקת הקבוצה תחת שמה החדש "הפועל קרן גלבוע", וזאת על שמה של קרן זהרוני ז"ל מכפר יחזקאל שנפטרה במהלך השנה האחרונה. קרן הייתה שחקנית הקבוצה שנים רבות ונודעה כאוהדת כדורסל שרופה של קבוצת הגברים, הפועל גלבוע-גליל. הקבוצה משמשת כקבוצת החוד של מחלקת הכדורסל לנשים במועדון גלבוע-מעיינות, שהפכה בשנים האחרונות לאחת ממחלקות כדורסל לנערות ולנשים מהבולטות בארץ. בשורות הקבוצה משחקות שחקניות שרובן מקומיות וגדלו במועדון גלבוע מעיינות, כאשר מלבד הסנטרית ג'ניפר טוצונוב הגיל הממוצע של השחקניות הוא כ- 23 שנים.  סגל הקבוצה של יונתן אורן ועוזרו אבידור לוי, מורכב מהשחקניות: תרין הראל, ענבר לב רון, שני פרידמן, נועה שבת כהן, שחף סייג ועלית כהן. את הסגל משלימות, שחקניות הצעירות, שמשחקות במקביל בקבוצת הנערות גלבוע-מעיינות: הגארדית שיראל ברמן, הגארדית/פורוורדית, עדי פירסטנברג, הגארדית/פורוורדית, מאי מלכין, הגארדית נעה שמעוני, הפורוורדית לוטן עוזיאל,  הגארדית/פורוורדית יעל טויטו. יונתן אורן מאמן הקבוצה ומנהל מחלקת הנשים במועדון גלבוע-מעיינות, סיפר כי כל השחקניות שהצטרפו לסגל, העתיקו את מגוריהן לגלבוע ומשמשות כמאמנות בקבוצת הילדות והנערות במועדון.  ביום שלישי  הבא תפגוש הפועל קרן גלבוע את הפועל גליל עליון, בשעה 20:30 באולם הכדורסל בגן נר. אוהדי הכדורסל בעמק ובגלבוע מוזמנים לבוא ולצפות הכניסה חופשית.
הכדורסלניות בפעולה (צילום ברוך אלשק)

בשורות הקבוצה משחקות שחקניות שרובן מקומיות וגדלו במועדון גלבוע מעיינות, כאשר מלבד הסנטרית ג'ניפר טוצונוב, הגיל הממוצע של השחקניות הוא 23 שנים.
סגל הקבוצה של יונתן אורן ועוזרו אבידור לוי, מורכב מהשחקניות: תרין הראל, ענבר לב רון, שני פרידמן, נועה שבת כהן, שחף סייג ועלית כהן. את הסגל משלימות, שחקניות הצעירות, שמשחקות במקביל בקבוצת הנערות גלבוע-מעיינות: הגארדית שיראל ברמן, הגארדית/פורוורדית, עדי פירסטנברג, הגארדית/פורוורדית, מאי מלכין, הגארדית נעה שמעוני, הפורוורדית לוטן עוזיאל, הגארדית/פורוורדית יעל טויטו.
יונתן אורן מאמן הקבוצה ומנהל מחלקת הנשים במועדון גלבוע-מעיינות, סיפר כי כל השחקניות שהצטרפו לסגל, העתיקו את מגוריהן לגלבוע ומשמשות כמאמנות בקבוצת הילדות והנערות במועדון.
ביום שלישי הבא תפגוש הפועל קרן גלבוע את הפועל גליל עליון, בשעה 20:30 באולם הכדורסל בגן נר. הכניסה חופשית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות