fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חלוצי הפועל נצרת עילית לשעבר יפגשו ב… עומאן

חלוצי הפועל נצרת עילית בשנים האחרונות, הניגרי אברהים בסיט והאמריקאי ממוצא מרוקאי, נוח סדאווי, מצאו בית חם במפרץ הפרסי. שניהם מספרים על תנאים חלומיים בנסיכות הזעירה במפרץ וגם על... בעיות במוסר התשלומים. נשמע מוכר?
נוח סדאווי (צילום יצחק סולומון)
נוח סדאווי (צילום יצחק סולומון)

מפגש מעניין של יוצאי הפועל נצרת עילית צפוי להתקיים השנה ב… עומאן, נסיכות קטנה במפרץ הפרסי. הכסף הגדול במפרץ משך לשם את החלוצים אברהים בסיט מניגריה ונוח סדאווי, אמריקאי ממוצא מרוקאי.

נוח סדאווי (צילום יצחק סולומון)
נוח סדאווי (צילום יצחק סולומון)

בסיט שיחק מספר שנים בישראל, כשתחנתו האחרונה הייתה נצרת עילית, בה שיחק מספר שנים ופרח בעיקר תחת המאמן דני גולן. בקיץ האחרון חתם בסיט בקבוצת אל נאהדה מעומאן. הוא קיבל שם חוזה חלומי, אולם מענק החתימה השמן שהיה צריך לקבל הגיע אליו באיחור רב, לאחר סחבת מצד הקבוצה.

נוח סדאוי הגיע למכבי חיפה, הרשים את המאמן אריק בנאדו, אולם הושאל בעונה השנייה לנצרת עילית, ממנה שוחרר משום בגלל בעיית בילויים והוא אף לא הגיע למשחק ליגה לאחר שהשתכר באחד הפאבים בחיפה. הוא שוחרר מנצרת עילית וגם מכבי חיפה נתנה לו פיצוי כספי ושלחה אותו לדרכו. התחנה הבאה שלו הייתה אייאקס קייפטאון בדרום אפריקה וכעת הוא בקבוצת אל קאבורה בעומאן.

אברהם בסיט
הקבוצה לא צד בעניין. אברהם בסיט (צילום: חגאג רחאל)

גם בסיט וגם סדאוי מספרים על תנאים חלומיים בנסיכות הזעירה במפרץ, על עושר ופאר של המקום אבל גם על… בעיה במוסר התשלומים, מה שמזכיר להם את ישראל…

אגב, חלוץ נוסף מהעמק משחק לא רחוק מהם. מדובר בלנרי קהינדה, מלך שערי הפועל עפולה לפני שנתיים, שמשחק כיום בדובאי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות