fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידי מגדל העמק עושים בגרות במין ואהבה

תלמידי כיתות י"א וי"ב בבית הספר אורט רוגוזין, שילבו בלימודי הבגרות המורחבת שלהם גם מערכי שיעור ותערוכה בחינוך מיני ורגשות
רכז המגמה אבנר לבב והמורים בוחנים את יצירות בתערוכה
רכז המגמה אבנר לבב והמורים בוחנים את יצירות בתערוכה

כלל שמזכירים את המילה "בגרות" בפניי תלמידי תיכון הם מיד נדרכים. לא כך אצל תלמידי אורט רוגוזין במגדל העמק, שבמסגרת לימודי הבגרות המורחבת שלהם יכולים לשלב גם לימודי אהבה וחינוך מיני במסגרת שיעורי אומנות, במהלכם לומדים את הנושא דרך יצירות אומנות של אומני מופת ואף מעלים תערוכה של יצירותיהם.

רכז המגמה אבנר לבב והמורים בוחנים את יצירות בתערוכה
רכז המגמה אבנר לבב והמורים בוחנים את יצירות בתערוכה

רכז מגמת האומנות הוותיק, אבנר לבב, סיפר על הנושא הייחודי: "נושא המיניות, האהבה והרגשות בגיל ההתבגרות מטופל על ידי מערכת החינוך באופן יותר עובדתי, שכלתני. העברת הנושא דרך האומנות מאפשר הצצה לעולם האומנות ההיסטורי והעכשווי".
במהלך השיעור שזכה לשם "מינהאהבה", נחשפו התלמידים לאמנים מזרמים שונים כגון ג'ורג'יה אוקיף, רנה מגריט, סלבדור דאלי, בוטרו ועוד וגם לשירי אהבה ותשוקה ולמחזאים שעסקו בנושא ודרך יצירותיהם נגעו התלמידים בנושאים בעלי חשיבות המעסיקים את בני הנוער כיום.
"תוך כדי הדיונים הקבוצתיים בסדנה מתקיים שיח בנושאים בסיסיים בחיים המאפשר הכלה וקבלת האחר ומפנה מקום ללמידה. התלמידים של ימינו לא מנותקים ולצערי הנושא נשאר כטאבו בחברה וחבל", סיפר לבב.
תלמידי י"א שעלו השנה לכיתה י"ב העלו לאחרונה תערוכה של יצירותיהם במסדרון בכניסה לבית הספר שם יכולים כלל התלמידים לצפות ולקרוא על היצירות המוצגות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות