תלמידי כיתות ד' בבתי הספר במגדל העמק המציאו אפליקציות לטובת ילדים עם צרכים מיוחדים במטרה לשפר את איכות חייהם. התלמידים למדו בשבועות האחרונים באמצעות פעילויות מתוקשבות ייחודיות שנבנו על-ידי צוות ההדרכה של מיזם "סיסמא לכל תלמיד" על הלקויות והמוגבלויות השונות, על הזכות והחובה לנגישות, ונחשפו להמצאות ופיתוחים ישראליים בתחום. לאחר מכן, חשבו התלמידים על רעיון מקורי והפכו ליזמים ושגרירים של נושא הנגישות, ההכלה וקבלת האחר.
שישה בתי ספר השתתפו במיזם המשותף ל"סיסמה לכל תלמיד" וארגון וראייטי לקידום החינוך לקבלת השונה וביניהם גיורא יוספטל, שתלמידיו המציאו אפליקציה שעוזרת לאנשים אילמים לתקשר עם הסביבה באמצעות שפת הסימנים שהופכות למילים הנשמעות באמצעות האפליקציה.
תלמידי יגאל אלון המציא האפליקציה למען ילדים נכים שנעזרים בכיסא גלגלים. התלמידים המציאו כיסא מיוחד שבעזרתו ילדים שסובלים ממוגבלות פיזית יכולים להגיע למקומות גבוהים.
תלמידי עליזה בגין חשבו על כבדי הראייה עבורם המציאו אפליקציה שתשפר את חווית הקנייה בסופרמרקט. תלמידות בית הספר פנינת האור, המציאו אפליקציה עבור ילדים הסובלים מלקות שמיעה האפליקציה מקלה על הילדים ע"י המרת המילים הנשמעות לשפת הסימנים.
שני בתי הספר האחרונים מחשב ונופים, המציאו אף הם אפליקציות לטובת בעלי עיוורון צבעים שתעזור להם להבדיל בין צבעים באמצעות קול צבע וצורה (מחשבה) וילדים חולי סוכרת עבורם המציאו אפליקציה שמחשבת את כמות הסוכר במזון ותציע מוצר מזון חלופי עבורם (נופים). עבור ההמצאות הללו זכו שני בתי הספר בשני המקומות הראשונים בתחרות כנס הממציאים הגדול, שאירח למעלה מ-90 בתי ספר, שנערכה לפני כחודש ימים.