fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמידה מעפולה תשתתף בתחרות מלכת היופי 2018

"אני חושבת שאני יפה, אני חושבת שאני צריכה לזכות", אומרת בביטחון מלא ניקול רזניקוב, בת 18, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר ויצו ניר העמק
ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)
ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)

ניקול רזניקוב, בת 18  מעפולה, תלמידת כיתה י"ב בבית הספר ויצו ניר העמק, תשתתף בתחרות מלכת היופי לשנת 2018. "אני חושבת שאני יפה, אני חושבת שאני צריכה לזכות", היא אומרת בביטחון מלא.

כ-3,000 נשים מגישות מועמדות לתחרות בכל שנה, ורק עשרים מתוכן נבחרות כמועמדות סופיות לתחרות. תנאי הסף למועמדות הם – גיל 17 וחצי עד 24, גובה מינימלי של 1.70 מטר, רווקות ובעלות אזרחות ישראלית. דוגמניות רבות החלו את דרכן כמתמודדות בתחרות מלכת היופי – בהן טיטי איינאו, מירי בוהדנה, רנא רסלאן, אילנית לוי, סיוון קליין וגל גדות.

ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)
ניקול רזניקוב (צילום רפאל בן דוד)

משנת 1994 ועד 2014 שודר טקס "תחרות מלכת היופי" בשידור חי בטלוויזיה, בערוץ 2 או בערוץ 10. החל מ-2015 משודר הטקס באינטרנט באתר ynet, במקום בטלוויזיה. צוות שיפוט מיוחד יקבע השנה את זהותה של מלכת היופי הנבחרת, הגמר יתקיים בסוף חודש אפריל, עדיין לא נקבע המיקום הסופי או התאריך.

הכל החל כשחברה טובה של ניקול, אסתי, המליצה עליה לתחרות. "סביר להניח שאם היא לא הייתה ממליצה עלי, היום לא הייתי בתחרות", היא אומרת. לפני שבוע התבשרה כי עלתה לגמר, בתום אודישנים, מיונים ושיחות, שהתקיימו בסינמה סיטי בראשון לציון. "התרגשתי, בכיתי בטלפון, לא עיכלתי", היא מספרת.

ניקול, שלומדת במגמת תקשורת, היא בת יחידה לאימא ויקטוריה ולאבא יבגני, שעלו לארץ בשנות ה- 80, האימא מטשקנט אוזבקיסטן והאבא מקייב אוקראינה. אימא ויקטוריה: "גאה מאוד בבת שלי, מתרגשת מאוד ולא מאמינה. נעמוד מאחוריה ונתמוך בה לאורך כל הדרך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות