fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכירו את שכטר. ענר שכטר

ענר שכטר נחת בהפועל עפולה בתקווה לעשות עונה טובה שתזניק את הקריירה שלו * "כשהגעתי לעפולה הרגשתי בבית. זה מועדון מאוד משפחתי, קיבלו אותי באהבה", אומר השחקן שעזב את הפועל חיפה כדי לקבל דקות משחק
ענר שכטר (צילום חגאג רחאל)
ענר שכטר (צילום חגאג רחאל)

האם מקרה לנרי קהינדה ושחר הירש, שירדו להפועל עפולה, עשו עונה גדולה והמריאו לגבהים, יחזור העונה עם החלוץ הצעיר ענר שכטר, שהגיע מהפועל חיפה וכבש שער במשחק הליגה הראשון במדי עפולה מול הפועל כפר סבא (1-1)?

ענר שכטר (צילום חגאג רחאל)
ענר שכטר (צילום חגאג רחאל)

כרטיס השחקן של ענר שייך להפועל חיפה, הוא הגיע לעפולה בהשאלה, בסוף העונה יחזור אוטומטית לחיפה. הוא השתחרר לפני מספר חודשים מהצבא, מתגורר עם משפחתו ברמת ישי, בעבר השתייך לסגל נבחרת הנוער של ישראל.

בהפועל חיפה מספרים כי מדובר בשחקן בעל פוטנציאל אדיר, שעזב כי פשוט רצה לשחק. "הוא הבין שלא בונים עליו, רצה לקבל דקות משחק לכן לא היסס לעזוב", מספרים בהפועל חיפה, שם מדברים בשבחו של הילד "הוא מקצוען, יש לו אופי טוב, בא לעבוד קשה בכל אימון".

"כשהגעתי לעפולה הרגשתי בבית. זה  מועדון מאוד משפחתי, קיבלו אותי באהבה, השתלבתי טוב מאוד גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית", הוא מספר על חבלי הלידה בעמק, "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי, מקווה להמשיך להבקיע ולהשתפר במשחק שלי ושתהיה עונה טובה גם מבחינה קבוצתית וגם מבחינה אישית בעזרת השם".

בחדר ההלבשה של הפועל עפולה מספרים כי מדובר באדם מצחיק, נכס לכל חדר הלבשה. "ממש מזכיר את איתי", הם אומרים.

-מאוכזב שלא קיבלת הזדמנות בהפועל חיפה?

"בהחלט מאוכזב, אבל כרגע אני לא עוסק בזה כי טוב לי בהפועל עפולה. אני בהשאלה מהפועל חיפה וחוזר לשם אוטומטית בסוף העונה. המטרה שלי היא להוכיח את עצמי על המגרש ומאמין שדרך המגרש אתקדם".

ענר שכטר משחק כחלוץ וכשחקן כנף, מזכיר מאוד במבנה הגוף את אחיו, כדורגלן נבחרת ישראל לשעבר, איתי שכטר, היום במכבי תל אביב. "זו שנת המבחן של ענר וזו צריכה להיות עונת הפריצה שלו", אומרים בהפועל חיפה, שמקווים לקבל חזרה חלוץ שעשה התקדמות ממשית.

למרות שהוא לא מודה בכך, השם "שכטר", יכול לפתוח לו דלתות, אבל גם להיות משא כבד על הכתפיים שלו. "לא פשוט להתמודד עם המשקולת הזו, מה שיעשה תמיד ישוו אותו לאיתי, ענר צריך לדעת להתמודד עם זה וזה לא פשוט", אומרים בהפועל חיפה. ענר: "כשעולים למגרש יש שמות רק על החולצות. לא מרגיש משא כבד או משהו כזה ואני בכלל לא חושב על זה. אני חושב שזה כיף שיש לי אח כמו איתי", הוא אומר.

למרות השער שכבש, יש כאלה שמבקשים להנחית אותו. "זה בסך הכל גול אחד והדרך עוד ארוכה. הוא עוד לא עשה כלום בכדורגל. כישרון ופוטנציאל יש, עכשיו חובת ההוכחה עליו".

-מה יחשב מבחינתך לעונה טובה בעפולה?

"שנסיים בפלייאוף העליון ומבחינה אישית שאעזור לקבוצה עם שערים ובישולים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות