fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחנת הזנקה של מד"א תפתח בשבוע הבא בגן נר

תאויש בשני אמבולנסים בדרך קבע; תעניק מענה מהיר והולם לכל החלק המערבי במוא"ז הגלבוע. תכלול 2 אמבולנסים סטנדרטים של מד"א, ותאויש 24/7 ע"י עובדי מד"א מן המניין ומתנדבים מהאזור
ערוכים ומוכנים לפתיחה בגן נר (צילום עצמי)
ערוכים ומוכנים לפתיחה בגן נר (צילום עצמי)

תחנת הזנקה של מגן דוד אדום, תפתח ביישוב גן-נר, שבוע הבא וזאת בהמשך לסיכום בין עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע, לבין הנהלת מד"א בראשותו של המנכ"ל אלי בין, ובהובלתו של יוסי פחימה, מנהל מד"א גלבוע. התחנה החדשה תכלול 2 אמבולנסים סטנדרטים של מד"א, ותאויש 24/7 ע"י עובדי מד"א מן המניין ומתנדבים מהאזור.

ערוכים ומוכנים לפתיחה בגן נר (צילום עצמי)
ערוכים ומוכנים לפתיחה בגן נר (צילום עצמי)

תחנת ההזנקה החדשה בגן נר תהווה פתרון לצרכי הרפואה הדחופה הקיימים באזור המערבי של המועצה. עד כה מקבלים תושבי הגלבוע שירותי רפואה דחופה משתי תחנות מד"א שבערים עפולה ובית-שאן. בעוד שטווח הנסיעה ליישובים בעמק חרוד הוא סביר, הרי שהאזור המערבי מקבל מהנה מתחנת עפולה, הרחוקה יחסית. מדובר על אזור נרחב הכולל את שני היישובים הגדולים בתחומי המועצה- מוקייבלה (כ-4000 תושבים), וגן-נר (כ-3000 תושבים), וכן את כל יישובי חבל התענ"ך, וצירי תנועה עם עומסי תנועה גבוהים, כציר 60 וכביש 675.
מנהל מרחב גלבוע במד"א, (תמ"ג) יוסי פחימה: "אני רוצה להודות לראש המועצה ולהנהלת מד"א על הדאגה, הסיוע והרוח הגבית לפתיחת נקודת הזנקה נוספת במרחב הגלבוע. אני בטוח כי נקודת ההזנקה החדשה תתרום רבות לפעילות הצלת החיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות