fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוארך אוטומטית הנחה בארנונה לניצולי שואה, הורים שכולים ונכים

ראש העיר: "אני לא מבין מדוע ניצול שואה צריך להגיע בתחילת שנת כספים לעירייה על מנת להאריך את תוקף ההנחה בשנה נוספת, הוא צריך להישאר בבית והעירייה צריכה לדאוג לממשק אוטומטי ועדכון הפרטים אל מול הגופים הרלוונטים".
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, שם השבוע סוף למראה המביש שחוזר על עצמו כל התחלת שנת כספים חדשה באגף הגביה של העירייה. תושבים נכים, ניצולי שואה והורים שכולים נדרשים, על פי הנוהל הקיים, להגיע לעירייה על מנת להציג מסמכים המעידים על העדר שינוי במצבם ועל היותם זכאים להנחה גם בשנת הכספים החדשה.
מראה התור הארוך שהשתרך השבוע באגף הגביה עורר את חמתו של ראש העיר רונן פלוט. כעסו הלך והתעצם לאחר ששמע את הסיבה להמתנה בימים הקרים."אני לא מבין מדוע ניצול שואה צריך להגיע בתחילת שנת כספים לעירייה על מנת להאריך את תוקף ההנחה בשנה נוספת, הוא צריך להישאר בבית והעירייה צריכה לדאוג לממשק אוטומטי ועדכון הפרטים אל מול הגופים הרלוונטים".

רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

פלוט נזעק בעיקר למראה תושבים נכים לצמיתות שנאלצו לעמוד בתור. "נכה קטוע רגלים יתחיל ללכת כי השנה התחלפה? גם לביורוקרטיה צריך שיהיה טיפה של היגיון " אמר והתייחס גם לדרישה הכוללת הורים שכולים. "מישהו חושב שלהורים שכולים השתנתה ההגדרה כי השנה התחלפה, הלוואי והיה כך והאבסורד הכי גדול של פנסיונרים, הרי הם לא נהיים צעירים יותר אז מה הטעם לבקש מהם אישור כל שנה מחדש?".
על מנת לתקן את העיוות הורה פלוט להודיע לאלתר לכל התושבים המחזיקים במסמכי הזכאות שפג תוקפם בדצמבר 2016 לא להגיע לעירייה על מנת לחדש את הזכאות. בהודעה אישית שתשלח לכל תושב יוסבר כי אישור הזכאות יחודש על ידי העירייה אוטומטית לשנה נוספת וכי התושב לא יצטרך להגיע על מנת לחדשו. פלוט ביקש מעובדי אגף הגביה בראשות רומן שמעוני לעדכן פרטים בממשק אוטומטי מול הנתונים במחשבי המוסד לביטוח לאומי ומשרד הפנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות