fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר הביטחון קיבל אזרחות כבוד בנצרת עילית

"מרגיש מחויבות לחזון של דוד בן גוריון, העיר הזאת נוסדה כשאף אחד לא האמין שבמקום הזה אפשר לבנות עיר משגשגת", אמר אביגדור ליברמן
רונן פלוט מעניק לליברמן (צילום ישראל פרץ)
רונן פלוט מעניק לליברמן (צילום ישראל פרץ)

אזרח הכבוד החדש של נצרת עילית, שר הביטחון אביגדור ליברמן, כבר הוכיח השבוע שההחלטה להעניק לו את התואר הייתה נכונה. בישיבה שקיים השר ליברמן עם ראש העיר, רונן פלוט, שעה קלה לפני הטקס הוא הבטיח לקדם ולסייע ככל שיעלה בידו על מנת שפרויקט העברת המפעלים הביטחוניים מתל השומר, צריפין וחיפה לנצרת עילית, יתבצע במהירות המירבית . "מדובר בפרויקט גדול ומורכב אבל אני יודע עד כמה הוא חשוב לעיר ולראש העיר רונן פלוט שמחולל מהפיכה של ממש בעיר וצריך לעזור לו".

פלוט מעניק לליברמן (צילום ישראל פרץ)
פלוט מעניק לליברמן (צילום ישראל פרץ)

השר ליברמן אמר כי המפעלים הביטחוניים בנצרת עילית יהוו עוגן כלכלי, שימשוך אליו תושבים חדשים מאזור המרכז.

"משהו טוב קורה בנצרת עילית, מדי יום מגיעות אלי משפחות חדשות שמבקשות להגיע לעיר כי הן מבינות שכדאי להיות כאן, בעידן החדש והמבטיח שצפוי לעיר ולתושביה", אמר פלוט.

ליברמן אמר בטקס הענקת אזרחות הכבוד כי נצרת עילית היא סמל אמיתי לקליטת עלייה וקיבוץ גלויות. "אני מרגיש מחויבות לחזון של דוד בן גוריון, העיר הזאת נוסדה כשאף אחד לא האמין שבמקום הזה אפשר לבנות עיר משגשגת. ראש העיר מוביל את החזון לדרך הנכונה ומכוון למקום שיהפוך את נצרת עילית למרכז העשייה בכל האזור , הדברים האלה לא נבנים ביום אחד, אבל זה יקרה כי העיר נמצאת בידים טובות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות