fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שרת התרבות הבטיחה תקציב מיוחד לחגיגות ה- 60 לנצרת עילית

יחד עם זאת, מירי רגב לא נקבה במספרים מדויקים. "נצרת עילית היא עיר חשובה ואני שמחה להיות כאן ולסייע ככל הניתן", הבהירה.
השרה התקבלה בכבוד גדול (צילום דוברות העירייה)
השרה התקבלה בכבוד גדול (צילום דוברות העירייה)

שרת התרבות והספורט מירי רגב אישרה תקציב מיוחד לחגיגות ה- 60 בנצרת עילית. השרה רגב וצוות משרדה ביקרו השבוע בנצרת עילית וקיימו ישיבת עבודה וסיור מקצועי בעיר. השרה רגב פתחה את הביקור בישיבת עבודה עם ראש העיר שמעון גפסו ואחריה קיימה ישיבה מקצועית בפורום מורחב, בהשתתפות מנהלי אגפים בעירייה ונציגי הנהלת רשת המרכזים הקהילתיים בעיר. "נצרת עילית היא עיר חשובה ואני שמחה להיות כאן ולסייע ככל הניתן", אמרה רגב וציינה לשבח את היקף הפעילות התרבותית בעיר וההשקעה העצומה של הרשות המקומית.
ראש העיר גפסו הציג בפני השרה סקירה מקיפה על העיר והחזון שהוביל להקמתה ב 1956. הוא ציין כי בדצמבר 2016 העיר תחגוג 60 להקמתה ועל מנת לציין מאורע היסטורי זה באופן הראוי נדרש תקציב מיוחד.

סגן ראש העיר, אלכס גופמן, אמר כי מן הראוי שהתושבים יקבלו בחגיגות ה- 60 סל תרבות משודרג ומושקע במיוחד. השרה רגב נענתה בחיוב ואמרה כי במסגרת תכנית פעילות משרדה מוקצה תקציב מיוחד לרשויות החוגגות 60 ונצרת עילית בהחלט תזכה לתקציב המכבד את תושביה.

השרה התקבלה בכבוד גדול (צילום דוברות העירייה)
השרה התקבלה בכבוד גדול (צילום דוברות העירייה)

גפסו ביקש סיוע בשיפוץ היכל התרבות ברקוביץ' והקמת היכל תרבות נוסף ל- 1000 איש. רגב אישרה השתתפות בסיוע השיפוצים אולם בנוגע להקמת היכל חדש השיבה כי הדבר איננו בתחום משרדה אולם היא תסייע מול הגורמים הרלוואנטיים: חינוך, שיכון ומפעל הפיס. "צריך לייצר הצמחה של אומנים יוצרים בפריפריה, הגיע הזמן לעשות צדק תרבותי", אמרה השרה והודיעה כי במסגרת מדיניותה החדשה בוטלו ה"קולות הקוראים" ושיטת המצ'ינג, שמקשה על רשויות חלשות לקחת חלק במיזמים הגדולים.
גם תחום הספורט עלה. "יש לנו אלופים ונבחרות אלופות בטניס שולחן, ג'ודו, היאבקות, טניס שדה ובכל ענפי הספורט הנוספים. העירייה מעניקה סיוע ככל שהדבר מתאפשר על ידה, אבל זה לא מספיק", אמר גפסו. השרה רגב אמרה כי בהחלט יש מקום להגדיל את התמיכה בפעילות הספורט ונתנה אור ירוק להמשך סיכום שיתופי פעולה בין גורמי המקצוע במשרדה וברשות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות