fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של מלחמה על הבית

פרויקט מיוחד: יושב ראש האופוזיציה בנצרת עילית, נתנאל טויטו, שרק לפני מספר חודשים עוד ניהל את העיר מסכם את השנה
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

את השנה שלי אני בעצם זוקף לאנשים הטובים, לקהילה החמה ולדור הצעיר שהוכיח שוב, שבמחשבה ובמעשה ניתן לחולל שינוים גדולים. שנת 2016 תיזכר כשנה מאוד משמעותית עבור הדרך שעשינו בארבעת השנים האחרונות ועבורי בפרט. מחזון למציאות.
חוזר לאחת מנקודות השיא של השנה, נקודה שליבי התמלא גאווה לראות את התגייסותם של כל האנשים הטובים "למלחמה על הבית שלנו", כמעט 40% מהציבור שהביעו בנו אמון ויצאו להצביע ברגלים על דרך, חזון וסל ערכים. זה מחזה שאינו מובן מאליו בייחוד לאור הצורך בניהול השוטף של העיר, אילוצי הזמן הקצר, החזית המאוחדת של כלל הפוליטיקאים כנגדנו וקמפיין בזק שהוכיח מהי אופטימיות ומהי תקווה אמתית. אומנם הפסדתי ואני לוקח אחריות מלאה אך מן העבר האחר זו הייתה גם נקודת תקווה. סמוך ובטוח שלא ירחק היום בו נוכל לממש את החזון והדרך לנצרת עילית חזקה, צעירה ומובילה בתעסוקה, דיור וחינוך.

נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)
נתנאל טויטו (צילום: יח"צ)

השנה אומנם סיימתי את תפקידי לאחר שהעירייה נמצאת במקום קצת יותר טוב עם עודף תקציבי ב – 2015, חברה כלכלית יציבה, תשתית מוכנה להרבה מאוד פרויקטים שרק צריך לבצע ומערכת חינוך שזכתה לפרסים ושבחים רבים.
רחוק היום משנוכל לנוח על זרי הדפנה וכולי תקווה שנראה את נצרת עילית פורחת ואת ההנהלה החדשה מקדמת את החלטת הממשלה שמונחת על שולחנה, בונה דיור בר השגה שמשאיר את הדור הצעיר בעיר, מייצרת תמריצים לתעסוקה איכותית, מובילה בניית כפרי סטודנטים, מעצימה את הגרעינים והקהילות המקומיות, ממשיכה להשקיע בחינוך גם ב-2017, מחדשת את המרכזים והשכונות הוותיקות וכמובן בטוחה הרבה יותר.
ברמה האישית, העברתי את מקל האחריות לאחר כמעט שלוש שנים בתפקיד כסגן, מ"מ וראש העיר בפועל, שבה כל זמני הוקדש לעשייה הציבורית, ראיתי עיר נתונה במשבר לצד איים רבים של תקווה, למדתי רבות והתמלאתי בהשראה כל בוקר מחדש.
מבחנתי העשייה הציבורית רק התחילה וכעת עם הרוח הגבית שאנחנו מקבלים, אורי שותפי היקר ואני נמשיך לעמוד איתנים, לתמוך בהחלטות ראויות לטובת העיר, להוות כתובת לתושבים ומן העבר האחר לא נהסס להתנגד להחלטות שמשרתות אינטרסים פוליטיים צרים כפי שעשינו בחודשים האחרונים.
התחלתי את המסע בגלל החיבור, השייכות והזיקה לקהילה ולבית בנצרת עילית, הסיפור שלי הוא בעצם הסיפור של נצרת עילית, ובמבט צופה פני עתיד, השנה הזו הייתה עוד נקודה במסע, נקודה שחיזקה אותי והמחישה עד כמה חשובה היא הדרך וההתמדה. אני וחברי כאן כדי להישאר, כדי להמשיך את המסע שהתחלנו לפני 4 שנים ולעמוד באחריות שקיבלנו מידי הציבור – כי זו פשוט המחויבות שלנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות