fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של חוויות

פרויקט מיוחד: עופרה פינקשלטיין מיש עתיד במגדל העמק מסכמת שנה
עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)
עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)

אין ספק ששנת 2016 חייכה אלי יותר מתמיד, אך בטוחה ש- 2017 תחייך אף יותר אם רק נאמין. עבורי שנה הזו הייתה באמת שנה מלמדת ומלאת חוויות, הכרתי קהילה חדשה ומיוחדת אשר מאתגרת אותי בכל רגע במהלך היום, קהילת דרך העמק ובה חברים מכל מיני צבעים וחיוכים שונים. הפכתי בין לילה לאם הדואגת בו זמנית לשני בנים בצבא, חוויתי בהתרגשות את שחרורו של הבכור. לא עצרתי לרגע לחלום, לרקום תכניות ולהגשים. להביע דעתי גם מעל המסך ולהילחם בקול גדול. מאחלת לכל אחת ואחד לעשות זאת ולהצליח.
קבלו את השנה החדשה עם המון תקווה, תעזו לחלום יותר ולהגשים יותר, האמינו בעצכם ותפרצו גבולות. אל תתנו לשום דבר לעצור אתכם בדרך לשנות את העולם. תזכרו שהכל למען עתיד טוב יותר!!

עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)
עופרה פינקלשטיין (צילום עצמי)

לקראת השנה החדשה, אני רוצה לשתף אתכם בדברים שעלינו לעשות ולא רק לדבר. אלה דברים שנפגוש אותם כאן במהלך 2017 והם לטובת העתיד שלנו, אלה הם הדברים שלנו ולא עושים לנו טובה. נילחם על מימוש התכנית הלאומית לחיזוק הצפון כפי שהובטח לנו ולא נכנס לתקציב הנוכחי. להציל את המטרופולין חיפה מאסון האמוניה, להוריד את יוקר המחייה, להילחם על השבת הילדים שלנו לפריפריה, לדאוג להם לדיור, תעסוקה, תרבות וחיי קהילה איכותיים ולהשכלה גבוהה. להילחם על שאולי נפסיק לשקר לילדנו מגיל הגן ולא לומר להם שעד שתגדלו יבוא שלום- בואו נביא להם את השלום! אם רק נצליח את זה לעשות בשנת 2017 הבאה עלינו לטובה, מבטיחה שבשנה הבאה יהיה לנו פשוט יותר ועם פחות דאגות.
בואו נלמד לפרגן בשנה הבאה עלינו לטובה לעצמנו ואחד לשני, ככל שנאהב יותר-נקבל יותר. שנקבל את האחר והשונה, שנחבק, נקשיב, נתאפק ולא נצרח, שנדע להמתין יותר בסבלנות בתור בבנק, במרפאה, בעמדות הדואר, במגרש המשחקים או בקולנוע. אם כבר סבלנות- שנפסיק לצפצף כאשר הרכב שלפנינו עדיין עומד ברמזור אדום-כולנו חוטאים בזה נכון? נבקר את ההורים שלנו יותר או את השכנה המבוגרת בכניסה ממש ממול. שנכבד אחד את השני, נמחא כפיים, נגיד מילה טובה למי שצריך כן גם אם הוא לא חבר שלנו או באותה דעה פוליטית כמו שלנו, אבל כן עשה משהו טוב.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות