fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה של הגשמת חלום

פרויקט מיוחד: ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט מסכם שנה
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

התחלתי את השנה בתפקיד מנכ"ל הכנסת ואני מסיים אותה כראש העיר נצרת עילית. כשהייתי מנכ"ל הכסת, היו על שולחני מונחים נושאים חשובים הקשורים לניהול עבודת הפרלמנט ויושביו -שרי הממשלה, חברי הכנסת והצוותים הנלווים. המשימות והיעדים שהוגדרו על ידי להמשך טיפול בשנה זו היו מאתגרות וכללו בין היתר הטמעה של המהפכה "כנסת ירוקה" שהשלמתי חודשים אחדים קודם לכן בהצלחה חסרת תקדים שהביאה את כנסת ישראל למעמד הפרלמנט הירוק בעולם שמהווה דוגמה ומודל לחיקוי בהקפדה ויישום סטנדארטיים גבוהים בקיימות ואיכות סביבה.
אם מישהו היה מנבא לי אז, שאת השנה הזאת אסיים בעיריית נצרת עילית,לא הייתי לוקח את דבריו ברצינות , לא בגלל שלא רציתי בכך אלא מי חשב אז על בחירות בזק לראשות העיר?

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

ההתפטרות מניהול הכנסת לטובת התמודדות על ראשות העיר היא ללא ספק החלטת השנה שלי. החלטה לא פשוטה שהייתה כרוכה בלא מעט חששות בנוגע להמשך פעילותי הציבורית ונלוו לה גם השלכות ברמה האישית שהרי בכל זאת בשנים האחרונות, בשל העבודה בהכנסת, חייתי בירושלים יותר מאשר בנצרת עילית. אינני מצטער לרגע לא על ההחלטה ולא על האופן שבו יצאה לפועל מבחינתי חודש בלבד לפני הבחירות.
2016 לעולם תהיה שנה משמעותית עבורי. שנה שהיא ציון דרך בעשייה הציבורית שלי ויותר מכל שנה אפשרה לי סוף סוף אחרי שנים רבות להגשים חלום אישי ולהיות ראש עיריית נצרת עילית.
מכל התפקידים הבכירים והחשובים שמילאתי בתקופת עבודתי הציבורית בכנסת ומשרדי ממשלה, אני רואה בתפקידי הנוכחי את האתגר הגדול והמשמעותי ביותר. פסגת שאיפותיי היא לחלץ את נצרת עילית מן המשבר העמוק אליו נקלעה ולהביא אותה ואת תושביה היקרים למקום הראוי והנכון.
חצי השנה האחרונה אפשרה לי לא רק להגשים את החלום אלא גם ליישם אותו באמצעות שורה של פרויקטים גדולים אשר חלקם כבר יצאו לפועל ומרביתם יתבצעו בשנה הקרובה. 2016 הייתה שנה של תכנון, 2017 תהיה שנה של ביצוע-שנה של צמיחה, שגשוג וגאוות יחידה .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות