fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שנה רביעית ברציפות שבה נערך מבצע התרמת שיער לחולי סרטן במרכז רפואי העמק

את מבצע ההתרמה יזמה וארגנה ציונה ביטון, מזכירת המכון לממוגרפיה במכון לדימות רפואי וביחידה לבריאות השד במרכז רפואי העמק. לצורך האירוע הוקמה מספרה מאולתרת במכון הדימות בניהולו של ד"ר זיו נאמן. לצידה של ציונה, הגיעה גם הפעם הספרית שולה שמחון מעפולה והעניקה תספורות חינם,
האחיות לבית כהן תורמות (צילום עצמי)
האחיות לבית כהן תורמות (צילום עצמי)

כמדי שנה מרכז רפואי העמק מקיים מבצע התרמת שיער למען חולות סרטן. תרומה מרגשת במיוחד התקבלה משלוש אחיות לבית משפחת כהן, תאומות בנות 8 והאחות הצעירה בת ה5, שבחרו להעניק את צמותיהן הארוכות לבנות שזקוקות להן יותר.

האחיות לבית כהן תורמות (צילום עצמי)
האחיות לבית כהן תורמות (צילום עצמי)

אחת מתופעות הלוואי של הטיפולים הניתנים למחלת הסרטן היא נשירת שיער. חלק מהנשים הנאלצות להתמודד עם המחלה הקשה סובלות מדימוי עצמי נמוך ומרגישות שנשיותן נפגעת כתוצאה מהשיער שנושר. כל אדם ששיערו עומד בקריטריונים לתרומת שיער יכול להקל, ולו במעט, על ההתמודדות הקשה. כל התרומות שנאספו במרכז רפואי העמק מועברות אל עמותת זיכרון מנחם, עמותה שאוספת תרומות שיער בעבור פאות לחולות סרטן.

את מבצע ההתרמה יזמה וארגנה ציונה ביטון, מזכירת המכון לממוגרפיה במכון לדימות רפואי וביחידה לבריאות השד במרכז רפואי העמק. לצורך האירוע הוקמה מספרה מאולתרת במכון הדימות בניהולו של ד"ר זיו נאמן. לצידה של ציונה, הגיעה גם הפעם הספרית שולה שמחון מעפולה והעניקה תספורות חינם, בהתנדבות מלאה ועם המון אהבה ונתינה.

מבין כל התרומות המרגשות, שלישיית האחיות: טוהר (8), שירה (8) ונויה (5) כהן שבו את הלב באופן מיוחד. "כאשר נחשפתי בפייסבוק לאירוע התרמת השיער במרכז רפואי העמק שאלתי את בנותיי אם הן מעוניינות", מספרת אורטל כהן, אמן של הבנות. "שתיים מיד הסכימו והבכורה היססה מעט לוותר על שיערה הארוך והשופע. לאחר שהסברתי להן שהשיער יעבור לנשים וילדות חולות סרטן שאיבדו את שיערן בגלל המחלה גם הבכורה השתכנעה. עכשיו הן כבר מתכננות לגדל את השיער ולתרום אותו שוב, החוויה בהחלט העצימה אותן", סיכמה האם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות