fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שליחת העלייה עשתה עלייה

דנייב פרופרוטבסק שליחת עלייה בסוכנות היהודית באוקראינה עלתה לישראל יחד עם בתה ונקלטה בנצרת עילית
שליחת העלייה עשתה בעצמה עלייה ופגשה את ראש העיר רונן פלוט
שליחת העלייה עשתה בעצמה עלייה ופגשה את ראש העיר רונן פלוט

בשלוש השנים האחרונות דנייב פרופרוטבסק,  הייתה זאת ששלחה עולים להגיע לארץ ובשל היכרותה עם צוות אגף הקליטה בעירייה שכנעה רבים מהם  להגיע לנצרת עילית. "ידעתי שבעיר הזאת יש המון עולים מאוקראינה ומרוסיה ולכן הקליטה כאן היא חלקה, יש בעירייה גם צוות מקצועי ומנוסה שיודע ללוות את העולים בתקופת ההתאקלמות הראשונה כך שעיר פשוט אידיאלית לעולים",  הסבירה.

שליחת העלייה עשתה בעצמה עלייה
שליחת העלייה עשתה בעצמה עלייה ופגשה את ראש העיר

דנייב הגיעה לארץ לפני כשבועיים יחד עם בתה בת ה 8 ומתגוררת בדירה שכורה בשכונת חני סנטר. "אני לומדת עברית באולפן והבת שלי נכנסה לבית ספר גולן  וכבר משתלבת עם החברים בכיתה", היא אומרת ומציינת כי המעבר משליחת עלייה לעולה עדיין לא מקצר את התהליכים.

"אני עוברת את כל התהליך כמו כל עולה חדש, אבל יש כאן צוות מדהים באגף שילוב קהילתי של העירייה, מנהלת האגף פאולה לאם – חיים ומנהלת הקליטה סבטלה שלייב, קיבלו אותי בי חום ואני זוכה לליווי אישי וסיוע בכל דבר."

השבוע נפגשה העולה החדשה גם עם ראש העיר רונן פלוט "כיף גדול להיות כאן, אני פותחת דף חדש בארץ שלי וזאת התחלה שתמיד חלמתי עליה".

ראש העיר רונן פלוט ברך את העולה החדשה ואמר לה כי נצרת עילית היא עיר שהוכיחה את עצמה במשך השנים כקולטת העלייה מספר אחת בישראל וכי העולים שנקלטו בעיר משמשים כיום בתפקידי מפתח בהנהגת העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות