fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלטי בחירות מחודש יוני עדיין מתנוססים בנצרת עילית

תושבים בשכונת הר יונה העליונה בנצרת עילית (רחובות אגמון ועטרה) כנראה מתקשים להשלים עם העובדה שהבחירות לראשות העיר התקיימו לפני ארבעה. עובדה: בבניינים רבים בשכונה מתנוססים בגאווה שלטי בחירות של המתמודדים רונן פלוט ונתנאל טויטו
שלט תמיכה בטויטו
שלט תמיכה בטויטו

תושבים בשכונת הר יונה העליונה בנצרת עילית (רחובות אגמון ועטרה) כנראה מתקשים להשלים עם העובדה שהבחירות לראשות העיר התקיימו לפני ארבעה. עובדה: בבניינים רבים בשכונה מתנוססים בגאווה שלטי בחירות של המתמודדים רונן פלוט ונתנאל טויטו, למרות שהבחירות התקיימו בחודש יוני האחרון.

שלט תמיכה בפלוט
שלט תמיכה בפלוט

תושבים בשכונה סיפרו לידיעות הגליל כי קראו שוב ושוב לאלו שהציבו את השלטים להסיר אותם. "הבחירות הסתיימו, נכנסנו לעידן חדש, יש ראש עיר חדש וכולנו מאחוריו, הם לא מבינים שהשלטים רק מכערים את השכונה", הם אומרים.

שלט תמיכה בטויטו
שלט תמיכה בטויטו

יש לציין כי בסיום הבחירות דאגו בעיריית נצרת עילית להסיר את רוב השלטים בעיר, אולם שכונת הר יונה ממוקמת בצפון העיר, מבודדת יחסית והרחובות העטרה ואגמון מבודדים עוד יותר, זו ככל הנראה הסיבה שעובדי הניקיון של העירייה לא דאגו להסיר שם את השלטים.

תגובת עיריית נצרת עילית לא התקבלה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות