fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שיקולים פוליטיים נעצרים על ידי בכניסה לחדר הישיבות"

חבר מועצת העיר עפולה ראובן יוקלר, עורך חשבון נפש בתפקידו כיו''ר וועדת המכרזים * ''אצלי המקצועיות היא חזות הכל, שקיפות וענייניות", הוא מבהיר
ראובן יוקלר
ראובן יוקלר (צילום עצמי)

שנה סוערת ומאתגרת הייתה בוועדת המכרזים בעיריית עפולה, יו"ר הוועדה, חבר מועצת העיר ראובן יוקלר, הפגין בשנה זו עמידות ונחישות מול חברי מועצת העיר, ללא הבדל לשייכות פוליטית, "מה שעומד לנגד עיניי זה החוק, השקיפות, אינני מוכן להתיישר לפי לחצים וצרכים של זה או אחר", אומר יוקלר.

ראובן יוקלר
ראובן יוקלר

יוקלר מכוון כמובן למאבק התקשורתי והיצרי בנושא בחירת יועץ משפטי חיצוני לעיריית עפולה. "לא נתתי לרעשי רקע להשפיע על קבלת ההחלטות", אומר יוקלר ומוסיף, "הסאגה בנושא מכרז היועץ המשפטי החיצוני הייתה מקרה בוחן לאופן ההתנהלות, הדפתי לחצים מהאופוזיציה והקואליציה, לא נכנעתי ללחצים והיו לחצים רבים מכל הכיוונים.  אני עושה חשבון נפש כל הזמן, זו אחריותי".

יצוין כי בימים הקרובים יתמודד יוקלר עם מכרז נוסף למינוי סמנכ"ל חינוך במקומו של ג'קי ונונו. "גם כאן השקיפות תהיה הדבר החשוב", מבטיח יוקלר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות