fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שימוע לפני השעייה לראש המועצה המקומית ריינה

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הגיש לאחרונה לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות בקשה להשעייתו של ראש המועצה המקומית ריינה חאלד טאטור, עקב הגשת כתב אישום המייחס לו עבירות חמורות בעלות זיקה לכהונתו הציבורית
ראש המועצה חאלד טאטור (צילום כל אל ערב)
ראש המועצה חאלד טאטור (צילום כל אל ערב)

היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, הגיש לאחרונה לוועדה לבחינת השעיית ראשי רשויות  בקשה להשעייתו של ראש המועצה המקומית ריינה חאלד טאטור, עקב הגשת כתב אישום המייחס לו עבירות חמורות בעלות זיקה לכהונתו הציבורית.

ראש המועצה חאלד טאטור (צילום כל אל ערב)
ראש המועצה חאלד טאטור (צילום כל אל ערב)

במסגרת הבקשה, מבקש היועץ המשפטי לממשלה להשעות את מר טאטור מכהונתו נוכח כתב האישום שהוגש נגדו המייחס לו לכאורה, עבירה של סחיטה באיומים ועבירה של מרמה והפרת אמונים תוך ניצול לרעה של כוח השלטוני שהופקד בידו בנאמנות.
בבקשת היועץ נכתב כי המעשים המיוחסים למר טאטור הינן חמורות ומתגלה מהן לכאורה שחיתות שלטונית הקשורה לתפקידו הציבורי, המסכנת את טוהר המידות ושלטון החוק .
עוד נכתב בבקשה כי "עיקרון השמירה על טוהר המידות הוא אחד מעמודי התווך של השירות הציבורי. אמון הציבור ברשויות השלטון הוא אינטרס רם מעלה , שלא ניתן להפריז בחשיבותו בהיותו בסיס ללגיטימיות פעולותיו של השלטון .
בכתב האישום נטען  כי בתקופת כהונתו של מר טאטור  כראש המועצה המקומית  ולאחר פרסום מכרז ע"י המועצה לתפקיד מנהל יחידת הנוער ביישוב במהלך שנת 2014, ביקש הנאשם ממועמדת לתפקיד (המתלוננת) שתסיר את מועמדותה, תוך איומים  בפגיעה שלא כדין בפרנסתה, והטיל אימה עליה כדי להניע את המתלוננת להסיר את מועמדותה למכרז. עוד נטען כי לאור איומי הנאשם וחשש מפני פגיעתו, הסכימה המתלוננת לחתום על הסרת מועמדות מן המכרז והסירה את מועמדותה.  כן עשה הנאשם שהינו עובד ציבור מעשה הפרת אמונים הפוגע בציבור.
לפיכך מבקש היועץ המשפטי לממשלה כי הועדה תיעתר לבקשתו להשעות את הנאשם מכהונת ראש מועצה וממילוי תפקידים נוספים כחבר מועצה .
ראש המועצה זומן לדיון בוועדה אשר תתכנס  ביום 3.5.2018 במשרד הפנים-קרית הממשלה בת"א

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות