fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקנים מאחי נצרת כמעט נתקעו בבולגריה

במקום פרצה מהומה גדולה. "נסענו כקבוצה ונחזור כקבוצה, אנחנו לא משאירים כאן אף שחקן", אמרו באחי נצרת, אבל הדברים לא עשו יותר מדי רושם על אנשי אל על, עד שמאמן אחי נצרת, ניסן יחזקאל, הודיע חגיגית: "אם שניהם לא עולים על הטיסה, אף אחד לא עולה"
שחקני אחי נצרת (צילום עצמי)
שחקני אחי נצרת (צילום עצמי)

שני שחקנים ממכבי אחי נצרת, הארגנטינאי מתיאס מרטין ושחקן הבית הצעיר מוחמד טאהא, שהתייצבו אמש יחד עם קבוצתם בנמל התעופה של סופיה, לטיסת אל על  לישראל, לאחר מחנה אימונים בבולגריה, התבשרו בעמדת הצ'ק אין כי אין להם מקום על הטיסה, בגלל אובר בוקינג הם יוכלו לטוס רק בטיסה הבאה, עבור 24 שעות.

שחקני אחי נצרת (צילום עצמי)
שחקני אחי נצרת (צילום עצמי)

במקום פרצה מהומה גדולה. "נסענו כקבוצה ונחזור כקבוצה, אנחנו לא משאירים כאן אף שחקן", אמרו באחי נצרת, אבל הדברים לא עשו יותר מדי רושם על אנשי אל על, עד שמאמן אחי נצרת, ניסן יחזקאל, הודיע חגיגית: "אם שניהם לא עולים על הטיסה, אף אחד לא עולה, ואז תהיה לכם בעיה יותר רצינית".

מסתבר שהדברים הנחרצים של ניסן יחזקאל עשו את שלהם ובאורח פלא נמצא מקום על הטיסה לשני השחקנים. הם לא רק טסו, אלא גם… שודרגו למחלקת העסקים במטוס.

באחי נצרת שיבחו את המאמן. "הוא יצא גבר, הבהיר להם שאם הם לא טסים אף אחד לא יטוס, אם לא היה מאיים, אני לא בטוח שהם היו עולים על הטיסה", אומר שחקן בקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות