fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקן מהפועל נצרת עילית זומן לנבחרת הנערים של ישראל

גאווה מקומית. סהר אוחיון, שחקן קבוצת נערים ב' של הפועל נצרת עילית בהדרכת המאמן סמי מיכאלוב, ותושב עפולה, זומן השבוע לסגל נבחרת הנערים של ישראל, המודרכת על ידי סאלח חסארמה
סהר אוחיון (צילום עצמי)
סהר אוחיון (צילום עצמי)

גאווה מקומית. סהר אוחיון, שחקן קבוצת נערים ב' של הפועל נצרת עילית בהדרכת המאמן סמי מיכאלוב, ותושב עפולה, זומן השבוע לסגל נבחרת הנערים של ישראל, המודרכת על ידי סאלח חסארמה וערך בשורותיה שני אימונים, בימים שני ושלישי.

סהר אוחיון (צילום עצמי)
סהר אוחיון (צילום עצמי)

אוחיון משחק כבלם ומגן והגיע לנצרת עילית ממכבי חיפה. נחשב לשחקן מהיר, חזק וטכני. נבחרת הנערים של ישראל מתכוננת לטורניר במקדוניה, שיתקיים בחודש הבא.

מי שהביא אותו לנצרת עילית, רועי כהן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער וכן סקאוט של הנבחרת, אומר: "אני שמח שסאלח הזמין שחקן מהמועדון שלנו לנבחרת ישראל, כבוד גדול עבורנו, אין לי ספק שסהר יצליח כי הוא אחד המגנים השמאליים הטובים בגילו ואני צופה לו עתיד גדול".

גם מנכ"ל המועדון, גיל ברעם, מרוצה: "תעודת עניות למחלקת הנוער שלנו ששחקן שלנו מגיע לנבחרת ישראל, הזימון שלו יגביר את המוטיבציה של השחקנים האחרים להצליח ולהתבלט כדי ללכת בעקבותיו לנבחרות".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות