fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוד העושר

אלון אולמן, מאסטר בהצלחה מעשית ופריצת גבולות, גילה את הסוד ומספר אותו לכל מי שרוצה לשמוע
אלון אולמן
אלון אולמן (צילום: טלי שיאצו)
אלון אולמן
אלון אולמן (צילום: טלי שיאצו)

האם ניתן ללמוד איך להיות עשיר? האם אפשר לרכוש ידע מעשי בתחום הכסף ולהגיע בטווח זמן נראה לעין לחופש כלכלי אמיתי, גם אם לא נולדים עשירים? אלון אולמן, בן 49, תושב חיפה, נשוי ואב לשלושה, הוא הבעלים של שלוש חברות מובילות (קוד המנצח, פריצת גבולות וקוד העסק). אולמן סבור כי רוב האנשים לא יחיו את החיים שהם יכולים לחיות, ולא יגיעו לאושר ולעושר שהם רוצים, לא מפני שהם לא יכולים, אלא מפני שהם לא מוכנים לשלם את המחיר ולעשות את מה שנדרש כדי להגיע לעושר ולהצלחה. על פי אולמן, כל אחד מאיתנו הוא האדם המשפיע והמשמעותי ביותר בשאלה כמה כסף יש לנו בהווה וכמה יהיה לנו ולילדים שלנו בעתיד.

מי שיגיע וישתתף בבוקר "חופש כלכלי" ובסדנת "קוד הכסף", לא יהיה עשיר תוך שלוש שעות וגם לא תוך שלושה ימים. זה הרי לא רציני לחשוב ככה. אבל הוא יקבל שליטה על מצבו הכלכלי, יקבל כלים מעשיים שיאפשרו לו לקבל ההחלטות ולבצע פעולות שישנו את מצבו הכלכלי מהקצה אל הקצה, אחת ולתמיד.

אולמן, מרצה מבוקש, מאסטר בהצלחה מעשית ופריצת גבולות, יקיים ביום שישי, 30.5, אירוע של חופש כלכלי בבית ציוני אמריקה בתל אביב במהלכו יספר על חסמי העושר של כולנו, על איך חושבים עשירים, מה הוא חופש כלכלי ואיך כל אחד יכול להגיע לשם. הרצאת חובה לכל משק בית בישראל. מידע נוסף בטל': 809- 700-700- 1.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות