fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החיים לא בזבל

"כבוד גדול בשבילי להיות עובד מצטיין בעיריית נצרת עילית", אומר נהג רכב הטיאוט של העירייה, ויקטור גנטובניק, שזכה בתואר העובד המצטיין
ויקטור גנטובניק (צילום: ישראל פרץ)

בין מקבלי פרסי העובד המצטיין בעיריית נצרת עילית נמצא עובד שבימים כתיקונם, איש לא שם לב אליו: ויקטור גנטובניק, נהג רכב טיאוט, שיוצא כל יום בארבע וחצי לפנות בוקר להכין את הכבישים לעוד יום של תנועה סואנת.

במעמד בטקס העובד המצטיין של העירייה, ויקטור עלה לבמה כולו נרגש משמחה. "כבוד גדול בשבילי להיות העובד המצטיין של העירייה", אמר ולחץ את ידם של ראש העיר שמעון גפסו והממונה עליו, האיש שהמליץ על בחירתו, מחזיק תיק חזות העיר אלכס גופמן. "הכבוד שלנו", אמרו גפסו וגופמן והעניקו לו זר פרחים.

בנימוק לבחירתו נכתב כי ויקטור הוא "עובד חרוץ, נעים הליכות ובעל יחסי אנוש טובים, מבצע את כל המטלות הנדרשות ממנו על הצד הטוב ביותר". בסיום הטקס, כשהקראתי לו את הדברים, ויקטור חייך חיוך מבויש. "אני לא רוצה להגיד על עצמי דברים טובים, אם אחרים אומרים, זה בסדר", אמר בצניעות אופיינית.

חייך חיוך מבויש. ויקטור גנטובניק ושמעון גבסו (צילום: ישראל פרץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות