fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחמים צוקול תובע 90 אלף שקל מהפועל נצרת עילית

המגן ששיחק בקבוצה בעונה שעברה תובע בטענה שלא קיבל את שתי המשכורות האחרונות, לא שולמו לו הפרשות פנסיוניות וביטוחים וכן על פגיעה בשמו הטוב, שכן לטענתו נשלח על ידי המועדון לבדיקה במכונת אמת, כדי להפריח שמועות נגדו, בה לטענתו יצא דובר אמת.
רחמים צוקול במדי הפועל נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
רחמים צוקול במדי הפועל נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

המגן רחמים צוקול, ששיחק בעונה שעברה בהפועל נצרת עילית, הגיש השבוע תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות בגובה 90 אלף שקל נגד המועדון, בטענה שלא קיבל את שתי המשכורות האחרונות, לא שולמו לו הפרשות פנסיוניות וביטוחים וכן על פגיעה בשמו הטוב, שכן לטענתו נשלח על ידי המועדון לבדיקה במכונת אמת, כדי להפריח שמועות נגדו, בה לטענתו יצא דובר אמת.

רחמים צוקול במדי הפועל נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
רחמים צוקול במדי הפועל נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

יש לציין כי צוקול נשלח במהלך השהות שלו בנצרת עילית פעמיים הביתה. עם נעילת חלון העברות בליגות הנמוכות עבר לבקה אל גרביה, אולם ההתאחדות ביטלה את העברה בטענה שבוצעה אחרי הזמן והוא "נתקע" בנצרת עילית עד סיום העונה, אך נשלח הביתה הרבה לפני ולא השתתף בצמד משחקי המבחן נגד כפר קאסם.

צוקול שיחק 22 משחקי ליגה במדי הפועל נצרת עילית. כיום משחק צוקול במדי אגודת ספורט אשדוד, המובילה במקום הראשון בטבלת ליגה ב' מחוז דרום ב'.

מנכ"ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אמר בתגובה: "אכן צוקול הגיש תביעה שלדעתנו היא מנופחת, נלמד אותה ונגיב במקום המתאים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות