fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רחמים צוקול שוחרר מהפועל נצרת עילית

בשל "התנהגות בלתי ספורטיבית של השחקן". לטענת אנשי נצרת עילית, משהבין שהוא לא בתמונת ההרכב למשחק בעכו, הודיע על מחלה ולא הגיע. המנכ"ל ברעם: "צוקול לא הוכיח לנו שהוא מחויב למועדון"
. צוקול במעמד החתימה
. צוקול במעמד החתימה

המגן השמאלי רחמים צוקול שוחרר השבוע מהפועל נצרת עילית, לאחר פינג פונג ארוך במהלכו שוחרר מספר פעמים והוחזר לקבוצה. כזכור, עם נעילת חלון העברות בליגה א' עבר השחקן לעירוני טירה, קיבל שם מענק חתימה, אלא שההתאחדות לכדורגל ביטלה את ההעברה בטענה שבוצעה אחרי המועד החוקי.

הקש ששבר השבוע את גב הגמל מבחינתו של המנכ"ל גיל ברעם, היה מה שהוא מכנה "התנהגות בלתי ספורטיבית של השחקן".

ימים אחרים. צוקול במעמד החתימה
ימים אחרים. צוקול במעמד החתימה

בנצרת עילית טוענים כי ביום רביעי שעבר תורגל צוקול בהרכב הראשון, לקראת משחק החוץ ביום שישי נגד הפועל עכו. ביום חמישי כבר התנדנד בהרכב, דבר שלטענת שחקנים גרם לירידה במצב הרוח של השחקן, לכן אף אחד לא הופתע ביום שישי, יום המשחק, כאשר צוקול התקשר, הודיע שהוא חולה ולא יגיע לעכו.

ההודעה של השחקן הרתיחה את ראשי נצרת עילית ואת הצוות המקצועי, שבאימון יום שני הודיעו לשחקן כי סיים את דרכו במועדון. "אנחנו רוצים במועדון שחקנים מחויבים ולצערי צוקול לא הוכיח לנו שהוא מחויב למועדון", אמר המנכ"ל ברעם.

יש לציין כי צוקול טרם סיכם את תנאי העזיבה שלו, אך ההערכה היא שהדבר לא יהווה בעיה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות