fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוצים את ירון הוכנבוים לטווח רחוק"

כך אמר ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, בהרמת כוסית של הפועל נצרת עילית באצטדיון גרין, לפני ראש השנה. הוכנבוים: "בעידן שמאמנים פותחים את העונה ולא יודעים אם יגיעו לראש שנה לשמוע כאלה דברים זה מחמם את הלב"
מרימים כוסית לחג בהפועל נצרת עילית עם רונן פלוט (צילום ישראל פרץ))
מרימים כוסית לחג בהפועל נצרת עילית עם רונן פלוט (צילום ישראל פרץ))

"אנחנו רוצים את ירון הוכנבוים לטווח רחוק, לכמה שנים", כך אמר ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, בהרמת כוסית של הפועל נצרת עילית באצטדיון גרין, בשבוע שעבר לפני ראש השנה.

מרימים כוסית לחג בהפועל נצרת עילית (צילום ישראל פרץ))
מרימים כוסית לחג בהפועל נצרת עילית (צילום ישראל פרץ))

לדברי ראש העיר: "הייתה כאן חוסר יציבות, מאמנים באו ומאמנים הלכו, אני מסתכל לטווח רחוק, הקבוצה זקוקה ליציבות, ירון עושה עבודה טובה ואנחנו רוצים אותו לכמה שנים".

הקבוצה של הוכנבוים פתחה את העונה עם 7 נקודות מתוך 18. פלוט חזר בדבריו כי הוא מכוון למצוינות בכל מקום בו הוא פועל ורוצה לראות את הקבוצה מגיעה לפליאוף העליון.

המאמן ירון הוכנבוים הודה לראש העיר על הדברים ואמר: "בעידן שמאמנים פותחים את העונה ולא יודעים אם יגיעו לראש שנה לשמוע כאלה דברים זה מחמם את הלב, אין ספק שחלק גדול מהדברים הטובים שקורים העונה למועדון הם בזכות ראש העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות