fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר נצרת עילית הוזמן לישיבת הממשלה המיוחדת

רונן פלוט, ישתתף בישיבת הממשלה המיוחדת שתתקיים היום בצהרים בחיפה על רקע המצב. פלוט יציג בישיבה את תמונת המצב בנצרת עילית ולמרות שהעיר לא נפגעה ברכוש או בנפש בגל השריפות
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
מרוצה. רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, ישתתף בישיבת הממשלה המיוחדת שתתקיים היום בצהרים בחיפה על רקע המצב. פלוט יציג בישיבה את תמונת המצב בנצרת עילית ולמרות שהעיר לא נפגעה ברכוש או בנפש, אירעו בה מספר שריפות בימים האחרונים והעירייה נאלצה להעמיד כוחות מיוחדים ולהוציא תקציבים בלתי מתוכננים על אבטחת מוסדות חינוך ותגבור פקחים.

רונן פלוט (צילום: באדיבותו)
רונן פלוט (צילום: באדיבותו)

פלוט, משמש כמחזיק תיק הביטחון בעירייה נתן הנחייה גורפת להמשיך בכוננות הגבוהה כל זמן שנשקפת סכנה לשלומם של התושבים גם אם היא קטנה. "'צ'קלקה על כל קילומטר זה המפתח מבחינתי ולא מעניין אותי כמה כסף זה עולה. כשמדובר בביטחון התושבים, הכסף לא משחק תפקיד. תסמכו עלי שאת כל הכסף נקבל בחזרה מהממשלה, אני אדאג לכך", אומר פלוט.
בסך הכל אירעו בנצרת עילית 7 שריפות בגל הנוכחי. שלוש מתוכן זוהו על ידי הפיקוח העירוני עוד בטרם התלקחה האש. ראש העיר הודה לצוותי הפיקוח, המשטרה והכיבוי שעבדו במשותף וכן למתנדבים הרבים שהתגייסו לסייע: מכינת תבור, ישיבת ההסדר, הקיבוץ העירוני וחב"ד. פלוט הודה גם לתושבים הרבים שהציעו עזרה החל מהעמדת כלי רכב, מוניות וטרקטורים ועד לאספקת מזון ושמיכות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות