fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר מינה רואה חשבון להפועל עפולה, יהיה בעל זכות חתימה

"אף צ'ק של המועדון לא יוכל לצאת בלי חתימתו של אביב רופל", מבהיר גורם בכיר בעיריית עפולה. העירייה: "כניסתו של רו"ח אביב רופל, נועדה לבנות תכנית עבודה לשנים הבאות כדי לצמצם את הגירעון ולהביא מניסיונו הרב בתחום ניהול תקציביי קבוצות"
יצחק מירון (צילום: יח"צ)
יצחק מירון (צילום: יח"צ)

האם ראש העיר עפולה, יצחק מירון, אינו מרוצה מההתנהלות הכספית של הפועל עפולה? תלוי את מי שואלים. רואה חשבון אביב רופל, המטפל בין היתר בתקציבה של הפועל נצרת עילית, מונה בשבוע שעבר לבעל זכות חתימה בקבוצת הכדורגל הפועל עפולה, וזאת בהוראת ראש העיר, יצחק מירון. "אף צ'ק של המועדון לא יוכל לצאת בלי חתימתו של אביב רופל", מבהיר גורם בכיר בעיריית עפולה.

יצחק מירון (צילום: יח"צ)
יצחק מירון (צילום: יח"צ)

על פי הגורם הבכיר בעירייה, "ראש העיר בהחלט לא מרוצה מההתנהלות הכלכלית של הקבוצה". המשמעות: הנשיא ששי יעקב והיושב ראש דני אסולין כבר אינם בעלי חתימה בלעדיים, מעתה יש להם פיקוח של נציגו של ראש העיר.

מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "כניסתו של רו"ח אביב רופל, נועדה לבנות תכנית עבודה לשנים הבאות כדי לצמצם את הגירעון ולהביא מניסיונו הרב בתחום ניהול תקציביי קבוצות כדורגל. יודגש, שאין בכך אמירה כלשהי, נהפוך הוא, ראש העיר מביע את אימונו המלא בהנהלת הקבוצה ומודה לה על השיגי הקבוצה בשנים האחרונות".

עוד נמסר מעיריית עפולה כי "מאז תחילת כהונתו של ראש העיר יצחק מירון, נערכה התייעלות תקציבית מ-2.3 מיליון שקל ל- 1.5 מיליון שקל. יצוין כי גם בתקציב הקודם היה גרעון תקציבי ע"ס של כ-600 אלף שקל, למרות שבשלוש השנים האחרונות, מתנהל התקציב ע"ס 1.5 מיליון שקל, אין גידול בגירעון השנתי".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות