fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר מגדל העמק במחנה המנצח

הבחירות ליו"ר מרכז הליכוד הביאו לפיצול בין האנשים החזקים של המפלגה בצפון. אלי ברדה וציון פיניאן תמכו במנצח השר חיים כ"ץ.
השר מקבל את סמל העיר מגדל העמק (צילום עצמי)
השר מקבל את סמל העיר מגדל העמק (צילום עצמי)

ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה יחד עם חבר מועצת העיר טבריה והח"כ לשעבר ציון פיניאן, החליטו לתמוך במועמדותו של שר הרווחה חיים כ"ץ והיו שותפים לניצחונו בבחירות לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד.

במהלך הבחירות שנערכו ביום שלישי ע בחמישה מוקדי הצבעה: ירושלים, תל אביב, באר שבע, חיפה וטבריה, מתוך 3,532 בעלי זכות בחירה הגיעו להצביע 2,891 חברי מרכז שהעמידו את שיעור ההצבעה על 82% אחוזים. על פי התוצאות הסופיות שפרסמה המפלגה קיבל השר חיים כ"ץ 1,142 קולות, צחי הנגבי זכה ל- 962  קולות, דודי אמסלם קיבל 601 קולות וירון מזוז קיבל 164 קולות.

ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, נקט כמנהגו עמדה ברורה והצהיר על תמיכתו הגלויה באחד המועמדים. גם הפעם אסף ברדה את חברי מרכז הליכוד, יחד עם סגנו אלי בקסיס ויו"ר מועצת הסניף מכלוף בן קסוס, והודיע להם על תמיכתו בשר חיים כ"ץ. חברי המרכז הצטרפו לדעתו של ברדה ואמרו: "ראש העיר עובד עם השרים ואם חשוב לו לתמוך במישהו שיכול גם לעזור לעיר עלינו להצביע איתו ולטובת העיר".

השר מקבל את סמל העיר מגדל העמק (צילום עצמי)
השר מקבל את סמל העיר מגדל העמק (צילום עצמי)

 

יש לציין כי רק לפני כשבועיים ביקר שר הרווחה חיים כ"ץ במגדל העמק ובין היתר פגש במהלך ביקורו את תושב העיר הרב דוד עאמר, אחיו של הראשון לציון לשעבר הרב שלמה עאמר, וזכה לברכתו במהלך הדלקת נר חנוכה.

ברכת הרב הפכה לתמונה בקמפיין הבחירות של חיים כ"ץ, שזכה כאמור לניצחון מרשים לתפקיד יו"ר מרכז הליכוד. מיד עם היוודע תוצאות הבחירות התקשר השר חיים כ"ץ והודה לברדה על תמיכתו הפומבית במועמדתו, תמיכה שהייתה לה משמעות והשפעה על חברי המרכז בעיר ומחוצה לה, והבטיח להמשיך לעזור למגדל העמק ולתושביה בכל תפקיד שיכהן.

ראש העיר ברדה אמר: "מדובר בניצחון מתוק מאחר שסניפי הגליל והעמקים התפצלו בתמיכתם בין המועמדים ואני שמח שנבחר מי שתמכנו בו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות