fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר בתפקיד אורח

הפתעה על סט השחקנים בעונה השלישית של סדרת הטלוויזיה "נעלמים" –שחקן אורח, רונן פלוט. קריירה חדשה?
רונן פלוט על הסט
רונן פלוט על סט הצילומים (צילום דוברות העירייה)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, נענה לבקשה יוצאת דופן לגלם  תפקיד קטן בדמות ראש העיר באחד מפרקי הסדרה "נעלמים", שצולמה השבוע בבניין העירייה. פלוט יכול להוסיף לרזומה שלו – שחקן אורח בסדרת טלוויזיה. הוא אומנם לא חולם על קריירה בתחום המשחק  ואפילו לא קרוב לתחום, אבל כשפנו אליו השבוע מצוות ההפקה של הסדרה "נעלמים" וביקשו ממנו שיגלם תפקיד קטן של ראש העיר באחד מהפרקים, פלוט נענה בחיוב, אך לפני שנכנס לתפקיד ביקש לבדוק עם יוצר הסדרה ירון ארזי, כי תוכן העלילה הינו חיובי ואין בה אלימות או דברים פוגעניים.

רונן פלוט על סט הצילומים (צילום דוברות העירייה)
רונן פלוט על סט הצילומים (צילום דוברות העירייה)

הצילומים עצמם נערכו במשרדו של סגן ראש העיר ונמשכו מספר דקות.  פלוט גילם את דמותו של ראש העיר הממונה על העיר "אשמורת" בה מתרחשת העלילה.

בסדרה הוא  מחליף את ראש העיר הקודם, שבפרקי העונה הקודמת הסתבך ונאלץ לסיים את תפקידו. הסצנה צולמה במשרד שהפך לתחנת משטרה, אליה מגיע ראש העיר הממונה על מנת להעניק את מפתח העיר ולהודות לתושבת צעירה, שגילתה תושייה וסייעה בפענוח התעלומה. "ראש העיר שיחק מצוין", החמיאה השחקנית נועם לוגסי, שגילמה את תפקיד התושבת וראש העיר.

פלוט סיכם: "אני שמח שנצרת עילית נחשפת גם בסדרות טלוויזיה ושמה הולך לפניה בהקשרים חיוביים". בנוגע לחלום להיות שחקן אמר פלוט: "יש לי הרבה חלומות, זה לא אחד מהם".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות