fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראובן גל דחה הצעה להפוך לעוזר המאמן בהפועל נצרת עילית

דחה את היוזמה והודיע "יש לי עוד שנתיים לפחות לשחק" * הצוות המקצועי יגבש עמדה לגביו במהלך אימוני טרום העונה * אם וכאשר יעזוב, הדבר לא יתקבל יפה בלשכת ראש העיר, רונן פלוט, המנסה בכל כוחו להקנות ציביון מקומי לקבוצה
ראובן גל
ממשיך. ראובן גל (צילום: חג'ג ראחל)

הצוות המקצועי של הפועל נצרת עילית, הציע לאחרונה לקפטן הוותיק, ראובן (בובי) גל, לפרוש מכדורגל ולקבל את תפקיד עוזר המאמן. גל, דחה את ההצעה ואמר: "יש לי עוד שנתיים לפחות לשחק". הצוות המקצועי יגבש עמדה לגביו במהלך אימוני טרום העונה, שאת חלקם יפספס השחקן עקב ניתוח שעבר באוזנו לפני כשבועיים ויאלץ אותו לשבות מפעילות.

ראובן גל
ראובן גל (צילום: חג'ג ראחל)

גורם בסביבתו של גל, אמר: "להתרשם מבובי? מה הוא ילד שעלה מהנוער? שחקן במבחנים? הוא משחק כבר המון שנים, מכירים את היכולות שלו".

במועדון אומרים כי בכל מקרה פרנסתו של גל, שעובד במקביל בעיריית נצרת עילית, לא תיפגע משום שיוצע לו תפקיד עוזר המאמן וכן מאמן אחת הקבוצות במחלקת הנוער.

גל, בן 33.5, הוא אחד משחקני הבית היחידים בסגל. אם וכאשר יעזוב, הדבר לא יתקבל יפה בלשכת ראש העיר, רונן פלוט, המנסה בכל כוחו להקנות ציביון מקומי לקבוצה וצהיר בכל הזדמנות כי הוא רוצה כמה שיותר שחקני בית בקבוצות הייצוגיות של העיר.

גם אוהדי הקבוצה מעריכים מאוד את גל על המסירות שלו למען המועדון. "כשצריך מגן בובי שם, כשצריך בלם בובי שם. כשצריך קשר בובי שם. הוא מוותר על אגו למען הקבוצה, משחק בכל תפקיד שמציבים אותו", אומר גורם בסביבתו.

כך או כך, יש הטוענים כי הניסיון לסיים ת הקריירה של גל לא יעבור בשקט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות