fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריית ממשלה חדשה תקום לצד תחנת הרכבת בעפולה

ממשלת ישראל מכירה בעיר עפולה כיעד אסטרטגי לשנים הקרובות. הסכם הגג, שנחתם במסגרתו תוכפל אוכלוסיית העיר, הפרויקטים של מחיר למשתכן ופרויקטים ממשלתיים נוספים כמו רכבת העמק הם עדות לאמון הזה.
קריית ממשלה חדשה תקום לצד תחנת הרכבת בעפולה
הדמייה של הקרייה שתקום

השבוע התבשרו תושבי עפולה על שלב נוסף בהכרה לה זוכה העיר עפולה במשרדי הממשלה, עם החתימה על הסכם על הקמת קריית ממשלה שנחתם בין עיריית עפולה לממשלת ישראל.

במסגרת ההסכם הוקצה שטח באזור תחנת הרכבת אליו יעברו כל משרדי הממשלה בעיר שירוכזו במבנה חדש ומודרני ויקל על תושבי עפולה והאזור בהגיעם למשרדי הממשלה השונים. בין השאר אמורים לעבור למתחם משרדי הפנים, החקלאות, מס ההכנסה, לשכת העבודה ועוד…

קריית ממשלה חדשה תקום לצד תחנת הרכבת בעפולה
הדמייה של הקרייה שתקום

כן אמור לעבור למתחם המוסד לביטוח לאומי ובית משפט השלום שיעבור למשכן מכובד ומכבד הן לבית המשפט והן לתושבי העיר. במקביל בסמוך לשטח שעליו הוסכם יש שטח המיועד להעברת תחנת המשטרה ממרכז העיר לקרייה הממשלתית החדשה.

ראש עיריית עפולה יצחק מירון התייחס לחתימה על ההסכם ואמר: "במקביל להתפתחות העירונית המרשימה, שאנו חווים בשנים האחרונות, אשר באה לידי ביטוי בהקמת שכונות מגורים ומתחמי תעסוקה ומסחר בעפולה – קיימת ציפייה גם למשרדי ממשלה מודרניים, העונים על הצרכים של תושבי העיר והאזור".

מירון הוסיף ואמר: "לאחר מו"מ ארוך, שהחל לפני שנה, חתמנו בשעה טובה על הסכם עם המדינה, להקמת קריית ממשלה וזאת בדומה לקריית הממשלה בערים מובילות אחרות, כחיפה ותל אביב. הסכם זה, יחד עם הסכם הגג, שנחתם לפני כחצי שנה עם הממשלה, מהווה צעד משמעותי נוסף בפיתוח עפולה, לקראת הפיכתה למטרופולין הבא בצפון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות