fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קטטה בבריכה בנצרת עילית, פצוע פונה לבית החולים

כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו 4 חשודים, בגילאים 15-18, תושבי נצרת עלית ועילוט עיכבו לחקירה 5 נערים נוספים.
הבריכה בנצרת עלית (צילום: עיריית נצרת עלית)
הבריכה בנצרת עלית (צילום: עיריית נצרת עלית)

אתמול (שבת), בשעות הצהריים המאוחרות, פרצה קטטה בין קבוצות צעירים בבריכה העירונית בנצרת עלית.

 הבריכה בנצרת עלית (צילום: עיריית נצרת עלית)
הבריכה בנצרת עלית (צילום: עיריית נצרת עלית)

כתוצאה מהקטטה נפצע נער בן 16, תושב נצרת עלית באורח קל ופונה לטיפול בבי"ח האנגלי בנצרת.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו 4 חשודים, בגילאים 15-18, תושבי נצרת עלית ועילוט עיכבו לחקירה 5 נערים נוספים. הרקע לקטטה בריונות, הבריכה נסגרה מידית ויינקטו צעדים כנגד מפעיל הבריכה. חוקרי משטרה אספו ממצאים בזירה ופתחו בחקירת האירוע.

ראש העיר נצרת עילית, רונן פלוט, שעשה מאמצים אדירים לפתוח את הבריכה כבר ב- 1 ביוני, זעם על התקרית. "בשום אופן לא אקבל אלימות בבריכה ולא אעבור על כך לסדר היום. הוצאתי הנחיה ברורה להגביר נוכחות מערך הביטחון העירוני ולנהוג ביד קשה ואפס סבלנות, כלפי כל מקרה של אלימות, מכל סוג שהוא. בנוסף להגברת הפיקוח הוריתי לאסור באופן גורף מכירת בירה בקיוסק ולבצע בדיקה דקדקנית בכניסה".

פלוט הוסיף ואמר: "הבריכה היא מתקן עירוני שמיועד לשמש את תושבי נצרת עילית ולכן עקב הצפיפות, לא תתאפשר יותר כניסה של תושבי חוץ. החל ממחר הנכנסים יתבקשו להציג תעודה מזהה עם כתובת. עשינו מאמץ גדול לשפץ את הבריכה ולהעמידה לרווחת התושבים כבר ב 1/6. לא אתן לקומץ פרחחים לקלקל לנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות