fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קוסם נפגע ממשחקי קלפים והוכר כנכה

הגיש תביעה לנכות ע"י משרד עו"ד משה גרמה- טמייט מעפולה והוכר כנכה. בתביעה טען הקוסם באמצעות עורכי דינו כי כתוצאה ממשחקי הקלפים הרבים, שהוא עורך במופעים, הוא נפגע רפואית בידו השמאלית בצורה שאינה מאפשרת לו להמשיך ולהופיע.
עו"ד חיים טמייט (צילום עצמי)
עו"ד חיים טמייט (צילום עצמי)

קוסם מוכר מהעמק הגיש תביעה לנכות ע"י משרד עו"ד משה גרמה- טמייט מעפולה והוכר כנכה. בתביעה טען הקוסם באמצעות עורכי דינו כי כתוצאה ממשחקי הקלפים הרבים, שהוא עורך במופעים, הוא נפגע רפואית בידו השמאלית בצורה שאינה מאפשרת לו להמשיך ולהופיע.

לטענת התביעה, העבודה הסודית והנסתרת מבוצעת דווקא ביד השמאלית שאינה דומיננטית, יד זו חייבת לפעול בתנועות חדות ומהירות שיאפשרו את תעתועי הקלפים והקסמים. בתביעה נטען כי ללא המיומנות מיוחדת וזריזות הידיים הגבוהה ביותר ביד השמאלית אין אפשרות לבצע את תפקידו כקוסם, ירידה בזריזות הידיים פוגעת משמעותית ביכולת לבצע קסמים.

עו"ד חיים טמייט (צילום עצמי)
עו"ד חיים טמייט (צילום עצמי)

הקוסם אשר עבד במשך שנים במקצוע והקים עסק שהתבסס על מופעי הקסמים, לא וויתר בקלות וניסה להמשיך ולהופיע למרות המגבלה, אולם הניסיונות לא צלחו והוא הגיע למצב שחייב אותו להפסיק לעבוד ולסגור את העסק, שהיה בנוי על מופע יחיד שלו.

לאחר סגירת העסק עתר הקוסם להכרה בהיחלשות ידו השמאלית כפגיעה בעבודה והוכר כאמור כנכה הזכאי לגמלת נכות.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות