fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת הכדורגל מכבי עפולה ז"ל קמה לתחייה

הקבוצה אמורה להיקרא על שמו של יוסי (איבר) אזולאי, אביהם של כפרי ועמי אזולאי, אולם האחים אזולאי הבהירו כי תיעשה פנייה למשפחת בוכריס, שעל שמה נקראה מכבי עפולה המיתולוגית. על הפרק: עומדת האופציה לקרוא לקבוצה מכבי יוסף שלמה עפולה
כפרי אזולאי
כפרי אזולאי (צילום: חג'אג' ראחל)

לאחרונה נערכה פגישה בבניין העירייה בעפולה בין האנשים שעומדים מאחורי היוזמה להחזיר את קבוצת הכדורגל מכבי עפולה לחיים, ביניהם כפרי אזולאי, לבכירי העירייה ובה הועלה הנושא. הנציגים קיבלו אור ירוק והבטחה שהעירייה לא תעמוד בדרכה של הקבוצה.

מטרת הפגישה הייתה הקצאת מגרש לקבוצה החדשה, שאמורה לשחק בליגה ג', כדי שתוכל להירשם בהתאחדות לכדורגל.

הקבוצה אמורה להיקרא על שמו של יוסי (איבר) אזולאי, אביהם של כפרי ועמי אזולאי, אולם האחים אזולאי הבהירו כי תיעשה פנייה למשפחת בוכריס, שעל שמה נקראה מכבי עפולה המיתולוגית. על הפרק האופציה לקרוא לקבוצה מכבי יוסף שלמה עפולה.

כפרי אזולאי
כפרי אזולאי (צילום: חג'אג' ראחל)

"אנחנו מחזירים חיים לקבוצה, אבל זה לא אומר שמגיע לנו יותר, לא נפגע במשפחת בוכריס, נמצא את הדרך להחיות את המיזם בשיתוף פעולה אתם", אומר כפרי אזולאי.

בקבוצה עשויים לשחק שחקנים תושבי עפולה, שנאלצים בשנים האחרונות לרעות בשדות זרים, כמו חיים קימה, רון חייט, יותם מלול, כפרי אזולאי ואחרים. כשאף נשקלת שיבתו לפעילות של בלם העבר עמי אזולאי. הקבוצה תירשם כקבוצה דתית. העמותה נמצאת בשלבי רישום אחרונים.

ברחוב הספורטיבי בעפולה יש תגובות חיוביות למהלך ורבים כבר הביעו את הסכמתם לתרום.

כפרי אזולאי מבקש להבהיר כי: "בכל מצב הקבוצה לא תשתייך פוליטית לאף צד. המטרה שלנו היא הנצחה ולא פוליטיקה, זו התחייבות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות