fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרשה אחרי ארבעה עשורים של חינוך

אשת החינוך המוערכת בטי כהן, שניהלה בשמונה השנים האחרונות את בית הספר היסודי "יגאל אלון" במגדל העמק, פרשה לאחרונה לאחר כ-37 שנים במערכת החינוך
בטי כהן והמחליפה עינת וקנין (צילום עצמי)
בטי כהן והמחליפה עינת וקנין (צילום עצמי)

אשת החינוך המוערכת בטי כהן, שניהלה בשמונה השנים האחרונות את בית הספר היסודי "יגאל אלון" במגדל העמק, פרשה לאחרונה לאחר כ-37 שנים במערכת החינוך.
לפני מספר ימים התקיים ערב פרידה מרגש במעמד ראש העיר אלי ברדה, מ"מ ראש מינהל חינוך מלי אליגוב, מנהלי בתי ספר ומורים וכן משפחה וחברים שהגיעו להצדיע ולהיפרד מאשת החינוך הוותיקה.
ראש העיר אלי ברדה אמר: "לבטי כהן יש זכויות רבות במערכת החינוך לאחר שנים רבות של עשייה חינוכית וחינוך דורות של תלמידים. מערכת החינוך מצדיעה לה ומאחלת לה בריאות והצלחה בפרק ב' בחייה".
כהן הייתה בין מייסדי ומקימי ביה"ס, שימשה כמחנכת, סגנית ומנהלת בית הספר, תפקיד שהיה מבחינתה הגשמת החלום וסגירת מעגל.

בטי כהן והמחליפה עינת וקנין (צילום עצמי)
בטי כהן והמחליפה עינת וקנין (צילום עצמי)

"מגיל צעיר ידעתי שהיעוד שלי חינוך. הרגשתי שיש בזה שליחות וכך התייחסתי לזה כל בוקר מחדש. כעת אני יוצאת לגמלאות ובסיום תפקידי אני רוצה להודות לראש העיר אלי ברדה על מתן ההזדמנות, על האמון בי, על הסיוע וההקשבה לצרכי ביה"ס, תלמידיו והקהילה. כמו כן אני רוצה להודות לראשי ועובדות מינהל החינוך, למחלקות השונות ברשות, לכל צוות "יגאל אלון", להורים ולתלמידים. בהזדמנות זו ברצוני לאחל למנהלת הנכנסת עינת וקנין הצלחה רבה בתפקידה כי בעיר שבה החינוך נמצא בראש סדר העדיפויות, טוב לגדל את ילדינו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות