fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס המתנדב המצטיין לתלמיד מבית שאן

בטקס רשמי שיתקיים החודש במעמד שר החינוך נפתלי בנט ומטה משרדו יקבל אוריאל צרפתי מבית שאן, תלמיד כיתה י"ב בישיבה התיכונית את פרס "מתנדב מצטיין ארצי"
כבוד. אוריאל (צילום עצמי)
כבוד. אוריאל (צילום עצמי)

בטקס רשמי שיתקיים החודש במעמד שר החינוך נפתלי בנט ומטה משרדו יקבל אוריאל צרפתי מבית שאן, תלמיד כיתה י"ב בישיבה התיכונית את פרס "מתנדב מצטיין ארצי". אוריאל מדריך שנים אחדות כמדריך בתנועת הנוער בני עקיבא, מתנדב בגמ"ח ונרתם מידי שנה לקייטנת אקי"ם שמתבצעת בחופש הגדול.

בשנתיים האחרונות אריאל מתנדב כרכז תפעול של תנועת "כנפיים של קרמבו" במסירות רבה. הצלחתה של התנועה והפיכתה בתוך זמן קצר לתנועה המובילה בארץ נזקפת בין השאר למסירות, לחריצות ולמחויבות של אוריאל לעבודת הקודש שהוא משקיע בה, ללא חשבון של שעות.

 

כבוד. אוריאל (צילום עצמי)
כבוד. אוריאל (צילום עצמי)

במכתב ברכה ששלח בן שטרית לאוריאל הוא כותב לו: "קיבלתי את ההודעה המשמחת על זכייתך בפרס ארצי לנוער מתנדב מצטיין ואני מברך אותך על הזכייה החשובה והמחמיאה. נתינה לזולת היא אחד הערכים האנושיים הבסיסיים אשר לאורם נכון וראוי לחנך. מרגש להיווכח כי אתה, אוריאל, משמש בהתנדבותך דוגמא ומופת לנתינה אין סופית. הוריך, מחנכיך, וכל תושבי העיר גאים בך ומברכים אותך. אשריך שהפכת את ההתנדבות לדרך חיים ולחלק בלתי נפרד ממכלול עשייתך המבורכת והמוערכת. עלה והצלח!"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות