fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"פרישה? חס וחלילה. יש לי עוד כמה שנים טובות לשחק"

הבלם הוותיק אלירן חודדה לא מסתנוור מהניצחון החשוב על הפועל עפולה, "צריכים להסתכל על הטבלה ולרדת לקרקע". לא אוהב את השמועות שהעפולאים לא התאמצו, "הם נלחמו, רצו, אבל אנחנו היינו יותר טובים" ומודה: "אנחנו שמחים, אבל עדיין לא מאושרים"
אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)
אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)

"אנחנו שמחים, אבל עדיין לא מאושרים", אומר בלם הפועל נצרת עילית, אלירן חודדה, לאחר הניצחון החשוב 1-4 על הפועל עפולה.

על הטענות כי החגיגיות אחר המשחק היו מוקדמות מדי, אומר חודדה: "זה טבעי, המון לחץ השתחרר אחרי המשחק, טבעי שאחרי שמנצחים תהיה ירידת מתח, אנחנו צריכים להסתכל על הטבלה ולרדת לקרקע, מקווים לעשות משחק טוב נגד ראשון לציון ולהשיג עוד 3 נקודות כי זה משחק משמעותי מאוד עבורנו".

-היו טענות שהפועל עפולה לא התאמצו יותר מדי מולכם

"הם הובילו והגיעו לעוד מצב טוב אב החמיצו. אני אפילו לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הם היו מבקיעים את השני. מי שהיה במשחק ראה שהם נלחמו, רצו, אבל אנחנו היינו יותר טובים לאורך כל המשחק. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולא לעסוק ברכילות".

-מה היה קורה אם הייתם מפסידים בעפולה?

"זה היה הופך את הסיפור להרבה יותר קשה. אחרי שניצחנו חזרנו לליגה. אנחנו קרובים למקום שאנחנו רוצים להיות בו, כל משחק עכשיו שחוב, צריכים לדעת לעשות את העבודה ואין מה להיכנס לאופוריה כי הדרך עוד ארוכה".

אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)
אלירן חודדה (צילום: חגאג רחאל)

 

-בגיל 34.5 אתה חושב על פרישה?

"חס וחלילה. יש לי עוד כמה שנים טובות לשחק כדורגל. כרגע המטרה שלי היא להשאיר את הפועל נצרת עילית בליגה ואני נותן את כל כולי למען המטרה".

מסר לאוהדים?

"ראשית אני שמח שהם התחילו לגלות יותר מעורבות, רואים אותם ושומעים אותם. אני יכול להגיד להם שאנחנו צריכים אותם אתנו בכל משחק ונעשה את המקסימום כדי להישאר בליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות