fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט חדש: הנזקקים קיבלו חבילות מצרכים אותם בחרו באופן אישי

את הפרויקט "הזנה אישית מותאמת", הגה ומוציא לפועל משה גרוסמן, מנהל עמותת "נעלה- נצרת עילית למען הזולת", שאומר: ""זהו רק אחד הפרויקטים החשובים שאותה מפעילה העמותה למען משפחות העיר"
גרוסמן (מימין) וצוות המתנדבים (צילום עצמי)
גרוסמן (מימין) וצוות המתנדבים (צילום עצמי)

"הגשמתם לנו חלום", אמרו בהתרגשות המשפחות הנזקקות מנצרת עילית, שקיבלו השבוע סל ובו מצרכים על פי הזמנתם האישית.
דווקא אצל משפחות במצב כלכלי קשה, חשוב שכל עזרה שהם מקבלים תנוצל במלואה. המצב המצוי הוא שרוב סלי המזון המחולקים על ידי ארגונים, אינם יכולים לקחת בחשבון את צרכי המקבלים, וכך יוצא שאחוז לא קטן של המוצרים המחולקים אינם מתאימים למשפחות, בין אם מסיבות בריאותיות, גילאי בני המשפחה, הרגלי תרבות ושוני בטעם.

גרוסמן (מימין) וצוות המתנדבים (צילום עצמי)
גרוסמן (מימין) וצוות המתנדבים (צילום עצמי)

כדי להתגבר על הקושי הזה, הגה מנהל עמותת "נעלה- נצרת עילית למען הזולת", משה גרוסמן, את הפרויקט החדשני "הזנה חודשית מותאמת", אותו הוא מבצע בשיתוף פעולה מלא עם לשכת הרווחה. במסגרת הפרויקט מקבלת כל משפחה שמשתתפת קטלוג מגוון של מוצרים, השם את הדגש על מוצרים בריאים. מידי חודש בוחרת המשפחה את המוצרים שאותם היא צריכה ומבצעת הזמנה עד לסכום מסוים בהתאם לנתוני המשפחה. בעזרת מתנדבים נקנים המוצרים על ידי עמותת נעל"ה ומועברים ישירות לבתי המשפחות. כך מקבלת כל משפחה סל מזון חודשי המתאים לצרכיה באופן אישי.
לאחר השקעה ועבודה רבה, יצא לדרך השבוע הפרויקט המרגש. בערבו של יום שלישי, לאחר תדרוך יסודי, יצא משה גרוסמן, עם חניכים מתנועת אחריי ומדריכיהם יוסי ודני למחסני להב, ויחד עם המתנדבת ספיר סולומון, וערכו את ה"קניות" עבור המשפחות בדיוק לפי הזמנותיהם.
המתנדבים העמיסו את חבילות המזון לרכבים ונסעו להביא אותם לבתי המשפחות, שכמובן שמחו מאוד. המתנדבים שעברו חוויה מיוחדת, כבר מדברים על ציפייה להתנדבות בפעם הבאה. "זהו רק אחד הפרויקטים החשובים שאותה מפעילה עמותת נעלה למען משפחות העיר", מספר משה גרוסמן, המבקש להודות לעובדי לשכת הרווחה ולמתנדבים, ומציין שהפרויקט מוקדש לזכר מזל אב ספיר ע"ה, והחלוקה של החודש הוקדשה לזכר ביאנקה סולומון ע"ה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות