fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט הדגל של מועדון הכדורסל עמק יזרעאל והמחלקה להתנדבות במועצה

פרויקט "מתמסרים לקהילה" ציין 4 שנים של חיבורים ושיתופי פעולה באירוע ספורטיבי מרגש במיוחד
תמונה של כולם מתמסרים לקהילה (צילום מעיין רימר)
תמונה של כולם מתמסרים לקהילה (צילום מעיין רימר)

כמידי שנה, לקראת סיום עונת משחקי הכדורסל, התקיים טורניר ססגוני בהשתתפות שחקנים ושחקניות מארבע מסגרות של נוער ובוגרים עם צרכים מיוחדים: "בית אלישע" מהרדוף, מועדונית "עלי כותרת" ממזרע, חברי "בית בעמק" מיפעת ונוער "בית אורון" מטבעון. הקבוצות קיבלו חולצות עליהן סמל הפרויקט 'מתמסרים לקהילה' והטורניר יצא לדרך במשחקי כדורגל וכדורסל, בניצוחם של שחקני נערים לאומית ממועדון הכדורסל.

תמונה של כולם מתמסרים לקהילה (צילום מעיין רימר)
תמונה של כולם מתמסרים לקהילה (צילום מעיין רימר)

'מתמסרים לקהילה' היא תכנית מעורבות חברתית ובבסיסה החזון ששחקני הכדורסל בעמק יזרעאל יהיו גם שותפים לפעילות ולמעורבות חברתית, ויכירו בני נוער ובוגרים שחיים במציאות השונה ממציאות חייהם. לאורך כל השנה מתקיימות פעילויות מגוונות במתכונת של מפגשים בין קבוצות הכדורסל וחברי המסגרות המיוחדות, שמתאפיינים תמיד בעידוד הרוח הספורטיבית, האחווה והנתינה. בסוף הטורניר הוענקו לשחקני ארבע הקבוצות גביעים ומדליות.

עודד יחיאלי, רכז הכדורסל של המועצה: "זהו חלום שהפך לפני ארבע שנים למציאות. השנה הצלחנו להגדיל את מספר הקבוצות המשתתפות לארבע. החיבור בין האוכלוסיות השונות יוצר ערב קסום ואנחנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה בין המסגרות למועדון. חרטנו על דגלנו לתרום לקהילה ונמשיך כך גם בעתיד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות