fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פעם באמת חגגו כאן מימונה

רבים מתושבי נצרת עילית מתרפקים על זיכרונות העבר, מהימים בהם מימונה הייתה מימונה באמת. בעידן מנחם אריאב, נחשב מרדכי שושן ז"ל למלך הבלתי מעורער של המימונות בעיר. הוא נהג לקבל את כל תושבי העיר בפארק העירוני, בימים בהם היה קיים, עם תלבושת מסורתית ועם המון שמחת חיים.
מרדכי שושן ז"ל
מרדכי שושן ז"ל

עיריית נצרת עילית החליטה השנה על קונספט חדש לחגיגות המימונה המסורתיות. לא עוד מימונה אחת מרכזית, אליה מגיעים החוגגים, אלא מימונות פרטיות בבתים של תושבים, בחסות העירייה.

מרדכי שושן ז"ל
מרדכי שושן ז"ל

רבים מתושבי העיר מתרפקים על זיכרונות העבר, מהימים בהם מימונה הייתה מימונה באמת. בעידן מנחם אריאב, נחשב מרדכי שושן ז"ל למלך הבלתי מעורער של המימונות בעיר. הוא נהג לקבל את כל תושבי העיר בפארק העירוני, בימים בהם היה קיים, עם תלבושת מסורתית ועם המון שמחת חיים. "חגיגות המימונה נתנו לו המון שמחת חיים וכח", מעידים בני משפחתו.

מאז נפטר מרדכי שושן, עושה רושם כי גם העיר איבדה מצביונה, השתנתה. "פעם המימונה הייתה הזדמנות למפגש לתושבי העיר. היום כולם בעפולה…", אומר אחד התושבים הוותיקים, שעדיין מתגוררים בעיר, "אלו ימים שלצערי לא יחזרו יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות