fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פלוט נבחר ליו"ר אשכול רשויות מחוז הצפון בנושא איכות הסביבה

ראשי 18 הרשויות התכנסו לישיבה ראשונה במהלכה בחרו פה אחד בראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט לשמש כיו"ר האשכול.
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

ההתאגדות לאשכול רשויות בתחום איכות הסביבה הינה פרי יוזמה של המשרד להגנת הסביבה, במטרה לחסוך בעלויות ולקצר תהליכים הקשורים בקידום נושאים בתחום איכות הסביבה המשותפים לכלל הרשויות כגון הטמנת פסולת,מחזור, רכישת מכולות אשפה וכיו"ב. השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, שיזם הקמת האשכולות הסביר בביקור שקיים לפני כחודשיים בנצרת עילית כי שותפות הרשויות תוזיל את העלויות בעשרות אחוזים.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

לרשות האשכול עומד תקציב על סך 100 מיליון ₪ שאושר על ידי הממשלה לבקשת המשרד להגנת הסביבה. האשכול באזור הצפון מורכב מ 18 רשויות מקומיות, ערים ומועצות אזוריות. ברשימת היישובים: מגדל העמק, עפולה, טבריה, נצרת עילית, עמק יזרעאל, גלבוע , גליל תחתון וישובים נוספים. ראשי הרשויות התכנסו לישיבה ראשונה במהלכה בחרו פה אחד בראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט לשמש כיו"ר האשכול.

פלוט: "אני מודה על האמון שניתן בי לייצג את הרשויות ולפעול בשמם על מנת לקדם את אחד הנושאים החשובים והמשפיעים על חיינו. אין אח שתחום איכות הסביבה לא נוגע בו ואין זה משנה היכן הוא מתגורר,לכולנו יש אינטרס משותף וככל שנשכיל לפעול יחד ובאיגום המשאבים כך נחסוך לא כסף אלא זמן יקר בהוצאה לפועל של פרויקטים המסתכמים בעשרות מיליוני שקלים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות