fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פלאזה אאוט, מלון חוויה אין

המלון היחיד בנצרת עילית משנה את שמו בעקבות המתיוג החדש וההצטרפות לרשת מלונות חוויה
מנכ"ל חוויה. אלון וינטר (צילום עצמי)
מנכ"ל חוויה. אלון וינטר (צילום עצמי)

בימים אלו עבר מלון פלאזה בנצרת עילית מיתוג חדש והצטרף לרשת "מלונות חווייה". הרשת כוללת 3 מלונות: מלון "חוויה גלילי טבריה", חוויה גולדן טאוור אשקלון" ומלון "חווייה פלאזה נצרת עלית" וכוללת סה"כ 400 חדרים. הרשת שידרגה את עצמה בשנה האחרונה בהשקעה של מיליוני שקלים.
אלון וינטר – מי שניהל בעבר מלונות רבים, ביניהם מלון אורכידאה באילת, אתר חמת גדר ומלון ספא וילג' מונה למנכ"ל רשת מלונות חוויה ומציין, שמאז שדרוג המלונות והמיתוג החדש של הרשת יש גידול של למעלה מ-30% בתפוסה של המלונות ובמיוחד במלון "חוויה פלאזה נצרת עילית".

מנכ"ל חוויה. אלון וינטר (צילום עצמי)
מנכ"ל חוויה. אלון וינטר (צילום עצמי)

מלון "חווייה פלאזה נצרת עילית" כולל 180 חדרים, למלון מכון ספא עם כל הפסיליטיס, חדרי טיפולים, חדרי כושר, מרכז כנסים, בריכת שחייה ומתחם לאירועים יוקרתיים הגדול ביותר באזור נצרת – לאירועים של עד 1000 אורחים ומתאים לחתונות, בריתות ואירועים לארגונים וועדים.
טרקלין העסקים במלון משקיף על נוף פסטורלי ומרוהט בריהוט אוריינטלי המשרה אוירה יוקרתית. המטבח מנוהל ע"י השף דניאל קורסונוב.
וינטר מציין, שהמלון פופולרי גם בקרב תיירים מחו"ל, ובשבועות הקרובים צפויות להגיע קבוצות תיירים מאנגליה, צרפת, פולין, גרמניה ועוד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות