fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פותחים שנה בעלייה

נצרת עילית תקיים אירועים ופעילויות בנושא העלייה ותרומת העולים לעיר שחוגגת 60
פאולה לאם חיים
פאולה לאם חיים (צילום עצמי)

נצרת עילית מחזקת מעמדה כעיר קולטת עלייה, ומציינת את חודש אוקטובר בסימן העלייה ותרומתה לעיר, שחוגגת השנה 60 שנה להיווסדה.

תחת הכותרת "פותחים שנה בעלייה" יתקיימו במהלך החודש אירועים, מופעים ופעילויות לכלל תושבי העיר, עולים וותיקים. האירועים יתקיימו בהובלת האגף לשילוב קהילתי בהנהלתה של פאולה לאם-חיים בשיתוף משרד העלייה והקליטה, ובשיאם יוזמנו התושבים לצפות בתצוגת תכלית מרהיבה של מגוון העדות והקהילות בעיר.

פאולה לאם חיים
פאולה לאם חיים (צילום עצמי)

"אירוע השיא יתקיים ב- 19 באוקטובר, מיד אחרי חג הסוכות, במתחם ברקוביץ", סיפרה לאם-חיים. "העושר התרבותי של העיר יוצג לראווה במתחם ברקוביץ' עם תצוגה מרהיבה של מאכלים, תלבושות, סמלים, מנהגים, מוזיקה ואלמנטים שמייחדים כל תרבות על פי המסורת שלה".

לצד הרב תרבותיות תוצג האחדות שמחברת את הקהילות השונות, שבחרו להתגורר יחדיו בנצרת עילית. "לראות את המגוון העצום של הקהילות השונות מקופל בהוויית העיר ב- 60 שנותיה, זה מחזה מרהיב ביופיו," אמרה לאם-חיים וציינה, כי האירוע ילווה בהפנינג למשפחות ויתקיים במעמד שרת העלייה והקליטה, סופה לנדבר, ראש העיר, רונן פלוט, ומ"מ ראש העיר, אלכס גדלקין, המלווה את המיזם גם בתפקידו כיו"ר דירקטוריון רשת המרכזים הקהילתיים.

בשיאו של האירוע יתקיים מופע "מכל העולם באהבה" בהיכל ברקוביץ בהשתתפות למעלה מ- 30 זמרים, רקדנים, נגנים ויוצרים בקהילות ובשפת שונות. "בנצרת עילית מדברים למעלה מ- 90 שפות. העיר קולטת העלייה מספר 1 בישראל והצלחתה בקליטת עולים היא מודל ודוגמה לחיקוי," אמר פלוט וציין, כי העיר ממשיכה לקלוט עולים, ואף מגבירה השנה עידוד קליטת עלייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות