fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוענח רצח שאירע בנצרת לפני חודש

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד אדם שהניף את וכרת את ידו הימנית של תושב נצרת, שמת מאיבוד דם
המשטרה בודקת
המשטרה בודקת

לאחר חקירה מקצועית ואינטנסיבית, שהתנהלה בשבועות האחרונים ביחידה המרכזית של מחוז צפון הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד מוראד סעאדי, בן 35, תושב נצרת, בגין הריגתו של עמאר עלא ד'ין לפני כחודש.

המשטרה בודקת
המשטרה בודקת

בתאריך 2.6.17 בשעות הצהריים המאוחרות התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על 3 פצועים מקטטה שפונו לבית החולים האיטלקי בנצרת אחד פונה במצב אנוש ושניים נוספים פונו במצב קל – בינוני.

כוחות משטרה הגיעו למקום הקטטה הפרידו בין הניצים ותוך כדי התקבלה הודעה כי הפצוע האנוש מת מפצעיו בבית החולים ומותו נקבע על ידי הרופאים.  מחקירת האירוע עלה כי במקום התפתחה קטטה בין שתי משפחות הגרות במרחק של כ-200 מטר האחת מהשנייה בשכונת סאפאפרה בנצרת, כאשר הרקע לכך הוא בריונות.

בהמשך החקירה, עלה כי הנאשם אשר היה בדרכו לביתו  מבית החולים עם אשתו ובנו התינוק שנולד, הבחין בקטטה, עלה לביתו הצטייד בחרב שאורכה כמטר והגיע אל מקום הקטטה כשהוא מניף את החרב לכל עבר בד בבד נתקל במנוח שהחזיק בידו אלה הניף את חרבו וניסה לפגוע בו אך לא הצליח. הנאשם הניף את החרב בשנית וכרת את ידו הימנית. המנוח התמוטט קם ושוב התמוטט על הארץ עד אשר הבחין בו אחד האנשים במקום ופינה אותו  לבית החולים האיטלקי, שם נקבע מותו כתוצאה מאיבוד דם רב.

הנאשם אשר הבין כי הרג אדם נמלט מהמקום ורק לאחר 3 שבועות לאחר דין ודברים של צוות החקירה עם סניגורו, הסגיר עצמו. בהמשך החקירה, עלה כי חודשיים קודם פרצה קטטה בין המשפחות בשל סירובה של משפחת סעאדי לשלם פיצויים למשפחת עלא ד'ין בעקבות פגיעה של סוס באחד מבני משפחת עלא ד'ין, בזמן שאחד מבני משפחת סעאדי רכב עליו. במסגרת קטטה זו נעצרו 7 חשודים ובהמשך  הוסכם על סולחה בין הצדדים.

הסולחה החזיקה חודשים ימים וביום הרצח קודם לרצח אחד ממשפחת סעאדי עבר בסמוך לביתם של משפחת עלא ד'ין ואלה החלו לזרוק לעברו אבנים וחפצים שונים. הוא מיד חזר למשפחתו סיפר להם על האירוע ואלה הצטיידו במקלות וחפצים שונים וצעדו לכוון ביתם של משפחת עלא ד'ין שהמתינו להם כאשר גם הם מצוידים במקלות וחפצים שונים. הצדדים החלו להתקוטט ביניהם עד אשר כוחות המשטרה הגיעו למקום, כאשר במהלך הקטטה קודם להגעת השוטרים המנוח פונה לבית החולים במצב אנוש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות